sterilan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har i dag en 3com Office Connect, 3CRWE554G72, med Software version V1.02.15. I mitt tilfelle er problemene veldig synlige når jeg spiller CS:S. Når jeg laster ned listen over servere henger jeg i ca 1 minutt før jeg får noen kontakt med noe som helst over nettet. I tillegg lagger det en del, særlig når flere spiller samtidig. Jeg har søkt litt på forumet, og problemet er tydeligvis ikke ukjent. Er det noen som kan anbefale meg en rimelig hjemmeruter som håndterer på en brukbar måte at en håndfull spillere spiller CS:S samtidig mot internett? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Prøvd en firmware oppgradering?? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=46783 Den har båndbreddestyring ihvertfall. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du skriver ikke hva slags klient kort du har i PC'n. Hadde i lang tid problemer med SMC PCI kort og ASUS WL-500g router. Signalstyrken gikk opp og ned, med til og frakobling som resultat og kopiering av store filer fra en PC til en annen gikk ofte i ball. Nå har jeg byttet fra SMC til ASUS kort i denne PC'n og problemet er borte. Det er flere produsenter av trådløst brikkesett ute å går som ikke alltid samarbeider problemfritt. Prøv å holde deg til samme fabrikat på router og klient. DVS 3COM router brukers sammen med 3COM PCI/PCMCIA kort. Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Prøvd en firmware oppgradering?? Kjører med nyeste jeg fant: 1.02.15 Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Du skriver ikke hva slags klient kort du har i PC'n. Hadde i lang tid problemer med SMC PCI kort og ASUS WL-500g router. Signalstyrken gikk opp og ned, med til og frakobling som resultat og kopiering av store filer fra en PC til en annen gikk ofte i ball. Nå har jeg byttet fra SMC til ASUS kort i denne PC'n og problemet er borte. Det er flere produsenter av trådløst brikkesett ute å går som ikke alltid samarbeider problemfritt. Prøv å holde deg til samme fabrikat på router og klient. DVS 3COM router brukers sammen med 3COM PCI/PCMCIA kort. Problemet er der selv om jeg benytter kabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå