Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) 4GB iPod mini en min hopper over sangene i noen albumer, når jeg spiller av sangene på pc en så virker de helt fint. jeg har den nyeste versjonen a både iTunes og iPod software en. er det noen som veit hva problemet kan være??? Endret 18. mai 2005 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg skrev dette i en tråd tidligere, vet ikke om det blir helt det samme, men kan vel gå: Tror jeg vet hva dette skyldes! Inne på Itunes har du ett bibliotek. Sangene du har der har jo liksom en vei inn til den mappe: F.eks: D:\gunnar\mp3 Når du så kobler ipoden din til Pcen og sangene blir overført, så blir på en måtte det samme systemet brukt. Så hva om du så flytter en sang til: D:\gunnar\mp3\Jonny Cash og fyller opp jonny cash mappa med noen gode schlagere, Da vil du ikke kunne spille jonny cash, før du opplyser itunes om at sangene har blitt flyttet, prøver du å spille den, så får man feilmelding om at sangen ikke finnes etc. Det samme skjer på ipod, den finner visst ikke sangene på en måte. Nå er jeg ikke helt 100% sikker, men jeg hadde problemet selv og de skyldtes at jeg hadde gitt nytt navn til ei undermappe i mp3mappa mi. Så hovedsaklig så kan det ha noe med mappendring å gjøre! Håper noen ble litt klokere, selvom jeg skrev lit frem og tilbake, og muligens noe utolkelig! Lenke til kommentar
hak0n89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har ikke noe med detta å gjøre, hr hatt sammeproblemet selv men finner ikke ut av det... Prolemet komer når man skal spille av en spille liste eller album på selve IPoden. du hører først på sang 1. så bytter du til 2ern. men når du skal bytte til 3 ern ser du bare et kjapt bilde av sang 3 og den byttes automatisk over til sang 4 uten at man har trykket på noen ting. KAn godt hende du som lurer på dette har et annet problem, men dette har i hvertfall jeg.. Men tror isåfall han karen over her har misfortått litt.... ikke at det er feil det han sier men tror ikke det var det kisen helt øverst her mente! mvh Håkon Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 du hører først på sang 1. så bytter du til 2ern. men når du skal bytte til 3 ern ser du bare et kjapt bilde av sang 3 og den byttes automatisk over til sang 4 uten at man har trykket på noen ting. Det skjer med meg noen ganger også. Har funnet ut at det er feil ved sangene som gjør det. Sangene kan funke fint på data fordet. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Eller at "miks sanger" er skrudd på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå