Gå til innhold

Hvordan slette egne svar i andres innlegg?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan man skal slette egne svar i andres innlegg?

Det hender jo av og til at man gjør feil i en post og svarer på nytt (på et senere tidspunkt) for at posten skal havne øverst i lista over "siste meldinger". Da hadde det vært fint å få slettet den gamle posten.

Et annet eksempel er alle dobbeltmeldingene enkelte er uheldige med. Man trykker på "send"-knappen flere ganger fordi man er utålmodig og at det "går treigt". Da kommer meldingen inn både 3 og 4 ganger har jeg sett.

Så sletting av egne svar i andres innlegg hadde vært flott.

Ellers vil jeg få takke for et alle tiders forum og ønsker Dere en fortsatt fin sommer.

Sveinl.

Mine hardwarespesifikasjoner

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-07-14 22:33 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-14 22:29, JSS skrev:

Trykk på rediger og kryss av på slett meldingen nedenfor der teksten står.

Dette går fint i eget innlegg, men jeg finner ikke funksjonen når jeg skal slette eget svar i andres innlegg etter at det er sendt.

Du mente sikkert sletting av egne innlegg du?

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 22:39, yummy skrev:

Dette kan du gjøre innen 30 minutter etter at posten er lagt ut. Du kan jo også be en moderator om å fikse det for deg - men ikke la det bli en uvane.... :smile:

-moderator yummy-

Plutselig kom det opp en ekstra avkryssingsboks.

Har vært inne på den meldingen jeg skulle slette flere ganger, men det var bare 2 avkryssingsbokser der.

Boks 1: Skru av bbcode...

Boks 2: Skru av smilies...

Men siste gangen kom det fram en boks ekstra hvor man kan slette meldingen. :???:

Man må vel vente litt da til "slette"-boksen kommer fram sikkert? Stor trafikk som er årsaken kanskje?

Uansett, takk for tipset. :smile: Hadde ikke funnet ut dette hvis Dere ikke hadde svart. Da hadde jeg fremdeles vært sikker på at dette er umulig.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...