Fluffe Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hellu.. Saken er at jeg har et fint bilde, men jeg vil ha et som er større siden jeg skal bruke som desktop og det må jo finnes en større versjon av dette bildet??Hadde noen funnet det til meg så hadde jeg blitt max glad! 1152x864 er størrelsen jeg vil ha det i. Sånn ser det ut Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg kan ikke si jeg har sett, det men jeg har sett noe som ikke ser så veldig forskjellig ut. Det skulle ikke være så veldig vanskelig tror jeg å lage et bilde som er ganske likt, jeg tror det ville vært lettere enn å finne det på nettet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg har prøvd litt og laget noe som ligner, men er ikke helt likt. Liknende raskt bilde Det er litt feil med hensyn til fargene noen steder og det er skygge fra kullene som ikke er der i den du har. Bagkrundsfargen stemmer heller ikke helt og avstanden mellom kullene tror jeg ikke er konstant som jeg har dem. Dessuten er nok ikke kamera vinkelen helt korrekt. Jeg har ikke giddet å lage den ramma rundt ballene. Edit lagt med bildet og fjernet linken til bildet siden den ikke trengs lenger da Endret 23. juni 2005 av pertm Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ble kool det, da. *Lagre* Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ble kool det, da. *Lagre* Takker, men iforhold til en del bilder jeg har sett på noen websider så er dette veldig enkelt og lett å lage hvis en kan litt om å bruke 3D programmer. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg skal se når jeg får tid om jeg kan fjerne eller redusere skyggene Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvilket program bruker du? det er bare å sette 0 reflection på materialet du bruker på den flata som kulene ligger på! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg brukte Bryce til å lage det der. Jeg er ikke helt enig med deg fordi jeg vil ha refleksjon, men ikke skygge. Jeg kommer når jeg blir ferdig med noe annet se om jeg kan redusere skyggen. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 skru av skyggen da vel! det gjøres i instillingene til lyset du har lagt til! bare ta o shadows der! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå fant jeg ut hvordan jeg skulle skru av skyggen. Bildet er vel enklere enn det jeg normalt ville ha gjort det og refleksjonene i flata er sterkere enn på det orginale bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå