Gå til innhold

Nye skjermbilder av Stalker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg orker enda ett FPS spill hvor jeg løper rundt og skyter zombier og all slags mutant monster. Folk har ikke fantasi lenger sad.gif

Hvis du anklager utviklerne bak Stalker for mangel på fantasi pga zombiene tror jeg ikke du har lest mye om de andre spesifikasjonene til spillet.

Området i spillet er megastort, og mye basert på hvordan området er i virkeligheten. Du kan gå hvor du vil i spillet, og alle dyr og mennesker du møter har faktisk en AI som gjør at de lever sine egne liv i spillverdenen uavhengig av dine handlinger.

Jeg tror spillet blir dritfett. Uavhengig av om grafikken får meg til å falle av stolen eller ikke.

Lenke til kommentar

Hm, fra tid til annen så virker det nesten som om spillet har blitt kansellert.

STALKER was cancelled. Everything about it is quietly being erased. THQ, the publisher, no longer refers to STALKER anywhere, they missed E3, promised to go to GGC but are missing that, all stores are dropping peorders, the multiplayer beta is a year overdue, developers aren't talking and the one or two that does sends outdated info and/or lies. Fuck 'em. You can't trust the Russians.
Lenke til kommentar
Hm, fra tid til annen så virker det nesten som om spillet har blitt kansellert.

STALKER was cancelled. Everything about it is quietly being erased. THQ, the publisher, no longer refers to STALKER anywhere, they missed E3, promised to go to GGC but are missing that, all stores are dropping peorders, the multiplayer beta is a year overdue, developers aren't talking and the one or two that does sends outdated info and/or lies. Fuck 'em. You can't trust the Russians.

Kort sagt: Bullshit! ;)

Lenke til kommentar

jeg gleder meg veldig, men er redd for å bli skuffet. Spillet har blitt utsatt alt for mye, og dette kan føre til at når det endelig kommer ut vil det virke mye mindre imponerende ut enn det det ser ut som nå. Men grafikk motoren ser solid ut ihvertfall.

Vel jeg har faktisk prøvd det og jeg så ikke noe annet enn en veldig laber HL2 kopi.

Du har det ja.. Alpha releasen da eller? For Alpha versjon som ikke er ment for offentligheten er jo absolutt det man burde bedømme om et spill er bra eller ikke.. Right..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...