Windoge Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=870 Gleder meg bare enda mer. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er det mulig å glede seg enda mer? Har kommet til stadiet der jeg nesten kan begå lovbrudd for å få spille det spillet - med en gang! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Enig. Det spillet ser eiebra ut. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, ser veldig bra ut. Men det er en ting som plager meg, og det er hvordan monstrene ser ut. Er det bare meg som synes de ser helt latterlige ut og at utviklerene mangler fantasi? De "rottene" ser jo helt patetiske ut. Prøvde Alpha build av spillet, og det ga meg svært lite, men landskapet ser ganske ålreit ut. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva trodde du at du skulle få ut av en alpha build? Det er en build fra et svært, svært tidlig stadiet, som ikke representerer spillet på noen som helst måte. Sammenligner du alphaen med skjermbildene og videone som kommer ut nå for tiden så ligner det vel ikke så veldig eller hva? Ja, jeg har også spilt den. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva trodde du at du skulle få ut av en alpha build? Det er en build fra et svært, svært tidlig stadiet, som ikke representerer spillet på noen som helst måte. Sammenligner du alphaen med skjermbildene og videone som kommer ut nå for tiden så ligner det vel ikke så veldig eller hva? Ja, jeg har også spilt den. Les hva jeg sa en gang til. Jeg sa det ga meg lite, og jeg vet hva en alpha build er. Ikke fornærm intelligensen min. Følg litt med; jeg vektlegger det jeg sa om monstrene på bakgrunn av bildene, ikke alpha build. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fornærme intelligensen din? Hvilken intelligens? Ikke vær så hårsår da :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det som imponerte meg mest ved de bildene, var flammene og lyset de lagde. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva trodde du at du skulle få ut av en alpha build? Det er en build fra et svært, svært tidlig stadiet, som ikke representerer spillet på noen som helst måte. Sammenligner du alphaen med skjermbildene og videone som kommer ut nå for tiden så ligner det vel ikke så veldig eller hva? Ja, jeg har også spilt den. Les hva jeg sa en gang til. Jeg sa det ga meg lite, og jeg vet hva en alpha build er. Ikke fornærm intelligensen min. Følg litt med; jeg vektlegger det jeg sa om monstrene på bakgrunn av bildene, ikke alpha build. Hva har det med intelligensen din å gjøre om du vet hva alpha-stage er eller ikke? Nå må du ikke fornærme intelligensen din selv Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hmm.. er det bare meg eller har de endelig fått i orden Dx9 på uteområdene? Virker som det er noen Dx9 effekter på bildene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hmm.. er det bare meg eller har de endelig fått i orden Dx9 på uteområdene? Virker som det er noen Dx9 effekter på bildene. dei fleste bildene stammer frå dx9 filmen som kom ut for litt sidan. så vist du er ute etter å sjå korleis dx9 versjonen blir, vil eg anbefale deg å sjå den. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg gleder meg veldig til Stalker, men er meget bekymret over monstrene. De ser desverre ikke bra ut i det hele tatt. Jeg bare håper de blir interessante å slåss imot. Far Cry ble jo delvis ødelagt pga dårlige mutanter, håper virkelig ikke det samme skjer i Stalker. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva er det du mener ikke ser bra ut med monstrene? Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja for det ligger jo i spillets historie at monstrene kommer til å være noen merkelige skapninger som har mutert og greier. Hvis du hater alt som ikke har 100% menneskelig DNA, da sliter du... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Håper bare det kommer mer info om spillet snart. Har jo ikke hørt noe på månedsvis. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror det er bare meg som ikke synes grafikken er helt 'mindblowing'. Synes ikke noe annet en monstrene ser bra ut her.... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så veldig ut som Doom 3 bare ikke fullt så detaljert. Tror ikke jeg orker enda ett FPS spill hvor jeg løper rundt og skyter zombier og all slags mutant monster. Folk har ikke fantasi lenger Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så veldig ut som Doom 3 bare ikke fullt så detaljert.Tror ikke jeg orker enda ett FPS spill hvor jeg løper rundt og skyter zombier og all slags mutant monster. Folk har ikke fantasi lenger det er jo ikke det. S.T.A.L.K.E.R blir å ha mange vrier, som du enten kommer til å elske eller hate. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og det vet du for du har prøvd det ? Vel jeg har faktisk prøvd det og jeg så ikke noe annet enn en veldig laber HL2 kopi. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva prøvde du? en build fra krigen? herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå