Gå til innhold

Nye skjermbilder av Stalker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ser veldig bra ut. Men det er en ting som plager meg, og det er hvordan monstrene ser ut. Er det bare meg som synes de ser helt latterlige ut og at utviklerene mangler fantasi? De "rottene" ser jo helt patetiske ut. Prøvde Alpha build av spillet, og det ga meg svært lite, men landskapet ser ganske ålreit ut.

Lenke til kommentar

Hva trodde du at du skulle få ut av en alpha build? Det er en build fra et svært, svært tidlig stadiet, som ikke representerer spillet på noen som helst måte. Sammenligner du alphaen med skjermbildene og videone som kommer ut nå for tiden så ligner det vel ikke så veldig eller hva?

Ja, jeg har også spilt den.

Lenke til kommentar
Hva trodde du at du skulle få ut av en alpha build? Det er en build fra et svært, svært tidlig stadiet, som ikke representerer spillet på noen som helst måte. Sammenligner du alphaen med skjermbildene og videone som kommer ut nå for tiden så ligner det vel ikke så veldig eller hva?

Les hva jeg sa en gang til. Jeg sa det ga meg lite, og jeg vet hva en alpha build er. Ikke fornærm intelligensen min. Følg litt med; jeg vektlegger det jeg sa om monstrene på bakgrunn av bildene, ikke alpha build.

Lenke til kommentar

Les hva jeg sa en gang til. Jeg sa det ga meg lite, og jeg vet hva en alpha build er. Ikke fornærm intelligensen min. Følg litt med; jeg vektlegger det jeg sa om monstrene på bakgrunn av bildene, ikke alpha build.

Hva har det med intelligensen din å gjøre om du vet hva alpha-stage er eller ikke? Nå må du ikke fornærme intelligensen din selv :p

Lenke til kommentar
Hmm.. er det bare meg eller har de endelig fått i orden Dx9 på uteområdene? Virker som det er noen Dx9 effekter på bildene.

dei fleste bildene stammer frå dx9 filmen som kom ut for litt sidan. så vist du er ute etter å sjå korleis dx9 versjonen blir, vil eg anbefale deg å sjå den.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til Stalker, men er meget bekymret over monstrene. De ser desverre ikke bra ut i det hele tatt. Jeg bare håper de blir interessante å slåss imot. Far Cry ble jo delvis ødelagt pga dårlige mutanter, håper virkelig ikke det samme skjer i Stalker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Så veldig ut som Doom 3 bare ikke fullt så detaljert.

Tror ikke jeg orker enda ett FPS spill hvor jeg løper rundt og skyter zombier og all slags mutant monster. Folk har ikke fantasi lenger :(

det er jo ikke det.

S.T.A.L.K.E.R blir å ha mange vrier, som du enten kommer til å elske eller hate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...