Larsy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva koster det egentlig å registrere en moped? og hvor lang tid tar det å få alt i boks? tenker da på reg. av denne typen http://finn.no/finn/mc/object;pdc=11164478...L-I801213&pos=2 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det tok 2 dager fra jeg betalte min moppe til jeg hadde den ferdig forsikret og registrert, så ikke noe mer en det vil jeg tro Den så morsom ut, så gled deg du Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Larsy.. Funnet ut no? Benytter anledningen til å spørre... Nå er det jo nye regler, noen som veit hva det koster å registrere en scooter nå til dags? Og årsavgift!? No flere utgifter da? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ville kom ann på merke,motor,cc og vekt, jeg hadde kamerat som kjøpt en ny en som var blå, og den kom på 13 000 uten reg,og han ville ha med og da ble det 15 000 Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Skal ha en scooter som heter Keeway Hurricane.. men finner ikke no om den på nettet, er en butikk her i Elverum som har den, skal ta meg en tur å finne ut litt! EDIT: Fant dette på ei side: 50 ccm <- men det viste jeg jo da:P Endret 22. mai 2005 av crawford Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har en keeway hurricane.. den går som en kule... starter alltid med en gang... super morsom, merkelig at den er så billig.. motoren har en sinnsyk akselerasjon tel å værra original... plomba sitter dessverre ikke i svanehalsen så eneste mulighet som er smart er å gå på en tysk side: www.mop-shop.de for å få trim å stuff da... men info om denne er på www.keeway.no Denne scootern er bare BEST, jeg lover... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bendixn, den har absolutt IKKE syk aks. Dummeste jeg har hørt. Orginalt går keeway hurricane dårlig. Kanskje i 45 etter den er kjørt inn... Man må nok fjerne en plumbe for å få den til å gå i omtrent 60 for at aksen skal bli litt bedre. Bendixn, du har trolig veldig liten peiling på scootere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå