Gabri3L Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 10min+ i ventetid er greit, det som ikke er greit er at de har kapasitet til å svare etter 2min, men lar være fordi jeg ikke betaler ekstra. jepp... de har helt sikkert to forskjellige avdelinger som driver med support... en for de med gullkort og en for de uten... ELLER?? eller kan det være at de som betaler for det går foran i køen... merkelig argument.... Jeg forstår ikke helt hva du mener. Synes du det er greit at NGT forskjellsbehandler kunder? Synes du det er greit å betale ekstra for å snike i køen? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Dere som skal sette ned hastigheten, har dere bundet abonnement for 12 måneder eller? De fleste tilbud fra NextGenTel har jo 12 måneders binding. Da kan jeg forsåvidt godt forstå at de vil ha 300,- for å sette ned hastigheten, om en avtale er inngått om å betale en bestemt sum i 12 måneder. Og så vil man heller ha lavere hastighet og betale mindre per måned. Trond Jeg tror jeg hadde bindingstid på 24mnd. Den er imidlertid gått ut for lenge siden. Og ja; en avtale er en avtale. Og jeg lover deg, de tar mye mer enn 300,- for å slippe deg fra bindingstiden. Det ligner mer på: "så lenge du fortsetter å betale, så kan vi godt la være å sende deg linjen vi, hvis det er det du vil." Jeg er nesten 100% sikker på at gebyret på 300,- for å sette ned hastigheten eksisterte ikke når jeg bestilte linjen. Man hadde 3 alternativer; Linjen som kun dugde til å surfe og sjekke e-mail med som var billigst. Linjen som var forbeholdt de med ekstra god råd, og den midterste linjen som var grei pris og grei hastighet. Å nedgradere var rett og slett hverken en opsjon (i.o.m. bindingstid) eller et intressant alternativ for noen. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg bandt meg til 2 år med Bravo og valgte å oppgradere linjen til Charlie etter 1 år, dette kostet som allerede nevnt ingenting. Når jeg gjorde oppgraderingen (Via telefonen), spurte jeg samtidig om det ville koste noe å nedgradere linjen tilbake til Bravo igjen, og fikk da beskjed om at dette ikke kostet noenting! Har NGT løyet til meg, eller er det annerledes fordi jeg faktisk hadde Bravo i utgangspunktet? Ellers må jeg si at NGT har vært utrolig bra hele veien, inkludert når jeg skulle flytte abonnementet mitt (alt fungerte fra dag 1). Dessuten har jo kapasiteten nesten eksplodert i forhold til når jeg bestilte min 720/384 linje i sin tid Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Når jeg gjorde oppgraderingen (Via telefonen), spurte jeg samtidig om det ville koste noe å nedgradere linjen tilbake til Bravo igjen, og fikk da beskjed om at dette ikke kostet noenting! Har NGT løyet til meg, eller er det annerledes fordi jeg faktisk hadde Bravo i utgangspunktet? Selv om du ikke egentlig har tenkt å sette ned hastigheten hadde det kanskje vært intressant å finne ut. Ring å hør? (Om du har 20-30min. å kaste bort ) Ellers må jeg si at NGT har vært utrolig bra hele veien, inkludert når jeg skulle flytte abonnementet mitt (alt fungerte fra dag 1). Dessuten har jo kapasiteten nesten eksplodert i forhold til når jeg bestilte min 720/384 linje i sin tid Jeg må innrømme at jeg også var fornøyd med linjen jeg fikk av dem, veldig stabil, og gjerne litt raskere enn man betalte for. Når jeg nå forlater dem så er det ene og alene pga. deres dårlige service. (Skjønt 2Mbit begge veier selvfølgelig også er et godt argument, og da spesielt til 398,- pr.mnd.) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Når jeg så finner ut at dem lar meg sitte å vente når det er ledig kapasitet til å besvare samtalen fordi jeg ikke betaler dem 49,- pr.mnd. ekstra..... Hos telenor får du 1. minutts svargaranti på pri1 kundeprogrammet til 30kr/mnd 4193023[/snapback] Pri1 er etter min mening utrolig oppskrytt. Mista ADSL-forbindelsen hjemme i går kveld. I dag ringte jeg telenor og kom til en teit, buggy telefonsvarer. Etter 4-5 minutter med svada og ja/nei (og til tider KOMPLETT stillhet fra svareren) kom jeg endelig inn i kø til å få snakket med noen, noe som også tok mer enn et minutt. Når jeg først kom frem til noen, fikk jeg melding om at en feilmelding var lagt til i systemet og at de skal se på det en gang til uka. Når jeg spurte om oppgradering av linja, skulle vi ha hatt oppgradert linja, men det har visst vært noe "kluss i systemet" (noen som kjenner til denne? er vel nok en fast telenor-replikk?).. Og hva er dette med at Telenor på nettet reklamerer med at kundeservice er åpen fra 08.00 til 22.00 mens den i realiteten kun er åpen til 20.00? Ring oss på telefon 05000 (åpningstid kl 08-22, alle dager, 39 øre per minutt, startpris: 59 øre) Og skal man ikke kunne sjekke status på innmeldte feil via Feilmeldingen Online ? Vel, "Beklager. vi fant ingen feil på ditt telefonnummer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå