Left Blank Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Note: I bloggen min så poster jeg bilder av damer etc som kanskje ikke er egnet for yngre, pass på! (det er ingen bilder direkte på første siden, bare i linkede sider). Ok så arbeida ganske lenge for å få alt istand, men så ble det np slik da.. Den skal være minimal by the way. www.psyclon.org Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Var ikke de frøkenene litt unge? Du bør endre fonten, spør du meg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 - Skift font. - Veldig rotete, stort og uoversiktlig. - Overdimensjonert og crappy header. - Grufulle farger. Dette var det som slo meg først, og det skal mer til for å gjøre denne siden knall. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 - Skift font.- Veldig rotete, stort og uoversiktlig. - Overdimensjonert og crappy header. - Grufulle farger. Dette var det som slo meg først, og det skal mer til for å gjøre denne siden knall. Heh, har du georgia fonten installert? Det var ikke akkurat disse tingene jeg trodde skulle blir kritisert, fordi jeg elsker både fargene, fonten og headeren ;P Men lheaderen kan vel skiftes egentlig, den er ganske stor, jeg har drevet med photoshop for å finne en bra logo... Vi får se hvordan det går Btw alle frøknene er over 18 ;O. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det første som slår meg er: «Hvor er menyen?». Man bør kunne navigere seg uten å måtte scrolle, synes nå iallefall jeg. For det andre er det ganske rotete oppsatt, altfor mye space mellom innhold og meny. Ellers passer fargene ikke spesielt godt sammen, og :hover på linkene (ikke i menyen) er altfor voldsom etter min smak. Søkefeltet burde kanskje vært markert noe tydeligere, og det er ikke altfor behagelig å måtte anstrenge seg for å se at det står Search. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 ok jeg har et par ting planlagt, la meg bare editere litt her Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har satt og ventet på at et gigantisk bakgrunnsbilde skal laste i 2 minutter nå, men begynner å mistenke at det aldri kommer :\ I så fall: - Akutt mangel på struktur og noe som skiller divisjonene fra hverandre - Grufull header, i dne grad den kan kalles det - Fæl font - Line-height på overskriftene er vel liten. d'en i "design" stikker halvveis opp i S'en på linjen over - Tom <title> Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Fysj! Her er et godt eksempel på en ikke god side -Forferdelig banner. -Meny ? Kan det kalles det? -Stygg Font -Alt flyter overalt.. Ikke noe orden her. Om du klikker deg inn på en link i "menyen" forsvinner hele menyen.. Liker ikke det.. Menyen bør følge med siden hele tiden så du lett kan finne fram Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ok så arbeida ganske lenge for å få alt istand Definer lenge? Siden holder ikke mål, alt for simpel og mørk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå