Gå til innhold

Er denne laptopen noe og sattse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mente du med at skjermen var kornete? Kan du prøve å beskrive det? Har bestilt 1559R, og ser egentlig fram til en skarp skjerm.... Er det bare at du ser dårlig så teksten blir for liten eller er skjermen dårlig?

Er blåfargen heslig? :p Skulle ønske de laget den i svart, menmen. Med de speccsa så skal jeg ikke klage... :thumbup:

Lenke til kommentar

Men her er et bilde hvor den ser mer grå ut...

tundra_1558x_liten.jpg

Jeg får vel bare vente til jeg får den.. Synd de må vente på harddisk til 4 juni :(

Edit: når jeg så på touchpaden så så jeg at det ikke er samme pc i det hele tatt. Det siste bildet er fra en artikkel om 1558 hvor hw.no sier at det er samme kabinett i 1558 og 1559. Så det er vel dette som er riktig og psdata er bare late med å legge ut riktig bilde..

Endret av petter;
Lenke til kommentar

"Jeg ville personlig gått for 5400 rpm disk fremfor 7200 rpm i en bærbar.. 5400 holder jo egentlig.. og 7200 blir veldig varm i en liten og kompakt bærbar."

Jeg kan ikke forstå at dette kan være riktig. Jeg har 7200 rpm i min Compaq Presario R3000 og det merkes ikke noen forskjell på temperaturen av betydning. Disse små diskene avgir liten varme uansett.

Lenke til kommentar
Jeg ville personlig gått for 5400 rpm disk fremfor 7200 rpm i en bærbar.. 5400 holder jo egentlig.. og 7200 blir veldig varm i en liten og kompakt bærbar.

Har du noe som kan bevise dette? :roll:

60gb 7200rpm har dem her :)

Jeg kan ikke forstå at dette kan være riktig. Jeg har 7200 rpm i min Compaq Presario R3000 og det merkes ikke noen forskjell på temperaturen av betydning. Disse små diskene avgir liten varme uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...