Markaren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det skal jeg gjøre, men nå innstalerer jeg windows og etter det må batteriet få lade seg godt opp. Men i morgen (kveld) skal du få en liten rapport. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bare kjør den med batteriet ute til du går og legger deg og setter batteriet i på lading. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Smart, men jeg har allerede satt det i og startet opp, kan jeg ta det ut igjen etterpå for så å la det stå over natta? EDIT: Kan jeg bruke dataen i mens jeg lader dataen første gangen?? Endret 19. mai 2005 av Markaren Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 støyer den mye? skal kjøpe akkurat samme pc Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nei den støyer ikke så mye, synest jeg. Men jeg har ikke erfaring med noen andre maskiner.. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 MarKaren, har du fått testet den noe mer? -Simon Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ja det har jeg. Den er vakker uten tvil. Tastene er gode, og her er mange snarveisknapper. Til multimedia, E-post, trådlåst, Startside og to valgfrie snarveisknapper. Den støyer ikke så altfor mye heller. Men jeg har enda ikke klart å konfiguere det trådløse nettverket. Finner ike helt ut av det. Men maskinen er god. Skal til å teste BF1942 på den nå. Rask er den også. Lyden er ok og skjermen ser fin ut, men er litt kornete. EDIT: Den tar BF1942 glatt og er MYE raskere enn den forrige stasjonære jeg hadde! 64 players uten det snev av hakk. Endret 20. mai 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja det har jeg. Den er vakker uten tvil. Tastene er gode, og her er mange snarveisknapper. Til multimedia, E-post, trådlåst, Startside og to valgfrie snarveisknapper. Den støyer ikke så altfor mye heller. Men jeg har enda ikke klart å konfiguere det trådløse nettverket. Finner ike helt ut av det. Men maskinen er god. Skal til å teste BF1942 på den nå. Rask er den også. Lyden er ok og skjermen ser fin ut. Joda. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg kan ikke legge de inn. Ivertfall ikke på den maskinen jeg bruker nå.!! Men om jeg hadde fått til internett på den så.. PS: Norton Antivirus 2005 medfølger. Jeg får ikke vanlige USB-ting til å bli gjenkjent av maskinen. Etter at jeg instalerte driver for mus, så ble den funnet, men jeg har en muVo som ikke blir gjenkjent, selv om jeg har instalert driver..så. Endret 20. mai 2005 av Markaren Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Veldig bra! Jeg har tenkt og bruke på skolen til neste år så det har vært fint om den ikke støyet mye. -Simon Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ved langvarig bruk, begynner viften å støye, men jeg vet ikke om det er så mye at en legger så altfor mye merke til det. JEG er ivertfall fornøyd med viftestøyen på maskinen. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 hm Nå ble jeg veldig usikker igjen. Hvordan er støyen når du bare sitter og skriver for eksempel? Og hvordan var støyen i bf1942? -Simon Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Spørst hvor varm PC en har blitt..,men støeyen var minimal da jeg spilte BF1942, men etter at jeg hadde insalert en rekke programmer spilt litt CS:CZ så kom det litt støy, men ikke så altfor verst. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Er det så ille at man ikke kan bruke de integrerte høytalerne? -Simon Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 F*** at ikke 7200rpms hdd passer da..Vil dette senke ytelsen mye i spill? Nei, ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 en 7200rpm disk bruker også mer batteri enn en 5400rpm dvs at du får mindre batteri levetid.. Lenke til kommentar
Bass Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sitter her nå på en Fujitsu-Siemens bærbar PC, som jeg bare kan anbefale. Den kan fåes i hastigheter opp til 3,3 ghz med 2 gig RAM, noe som vel burde holde lenge og vel til gaming. Det meste av computeren er utskiftbart, som f. eks. grafikkortet, et ATI Radeon Mobility 9600 m/ 128 mb. Blir alt dette for dyrt er det jo alltids mulig å kjøpe en versjon med lite innhold stort oppgraderingspotensiale. Drawbacksene ved denne her er vel varmeutviklingen, som man vel kan forvente seg av en bærbar PC av dette kaliberet er høy. Men PCen er lagd for det, og du brenner opp før den gjør det. Noe annet er vekta. Den veier en god del. Støyen er det ikke mye å si på om du ikke hardkjører den i Doom 3 eller Half-Life 2, ihvertfall ikke i forhold til andre bærbare. Ellers er det en 15,4 tommers widescreen skjerm på den med støtte for 1280 x 800 pixler. Alt i alt er dette en rå pc som jeg anbefaler på det varmeste! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ville bare si det at høytalerne er veldig gode.(Synest jeg) Men med nærmere ettertanke så vet jeg ikke pm jeg kan utale meg særlig mye om det med støy, for jeg har ikke erfaring med noen andre maskiner i det hele tatt.! Bare så det er sagt Endret 20. mai 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå