Gå til innhold

Sølte saft på den bærbare..

Anbefalte innlegg

Jeg sølte for noen dager siden saft på min Dell Inspiron 6000.

Alt gikk bra, bortsett fra at knappene nedenfor touchpaden sitter litt fast liksom, pga. den klissete safta. Høyreknappen fungerer, men den venstre er jeg litt usikker på. Mulig den vil fungere hvis jeg får rengjort noe, hvis det er mulig.

Er det noen som har vært inni en Inspiron 6000, eller har noen tips til fremgangsmåte??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La den gå en tur i vaskemaskinen, det burde ordne touchpaden. Har du en maskin med ull-program, velger du dette, hvis ikke, velg lav varme og ikke sentrifugering. Det følger forøvrig nesten alltid med en vaskelapp med bærbare PCer, du kan se i denne for å være på den helt sikre siden.

Lenke til kommentar
La den gå en tur i vaskemaskinen, det burde ordne touchpaden. Har du en maskin med ull-program, velger du dette, hvis ikke, velg lav varme og ikke sentrifugering. Det følger forøvrig nesten alltid med en vaskelapp med bærbare PCer, du kan se i denne for å være på den helt sikre siden.

kult :dribble: må nesten vaske min nå :D

jeg kan alt untatt hvordan man bruker en vaskemakin :hmm:

:p

Lenke til kommentar

Finner ikke "vaskemaskin" på nettet mitt jeg. Er det mulig at den ligger i mappen huslige gjøremål. Den har jeg ikke tilgang til. Den er passordbeskyttet. Eller, er det mulig å laste ned fra nettet?????

Har for øvrig reparert det meste av "søl" i pc, og det meste lar seg gjøre å fjerne. Noe av det verste jeg kommer borti er light produkter. Da har jeg ofte erfart at enkelte ting ikke virker etterpå. Cola er bedre - klissete ja, men sukkeret lar seg fjerne - og pc'n virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...