Zetec Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Kjøpt meg AMD Athlon 64 3500+ og trenger et bra rimelig hovedkort til denne prosessoren. Hvilket skal jeg velge? Har ingen erfaringer til denne socketen fra før. Skal og bygge en 3000+ til gamlingene, så samme hk er en fordel. Bør ikke koste over en høvding. Har 2 stk Kingston 512 brikker, 400mhz, cl3. Hvem er rimeligst og mest stabilt? Skal ikke ha no råtass skjermkort i den, kun et Excalibur 9550, 256mb.. Poweret er et Tagan I-xeye 420w. Kjører ikke s-ata disker. Endret 18. mai 2005 av Zetec Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei Hvis grafikkortet ditt er agp: Dette er et stødig kort: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=607 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hei Hvis grafikkortet ditt er agp: Dette er et stødig kort: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=607 MSI K8N NEO2 Platinum er et bra kort ja,men det koster over 1000 kr. Jeg har NEO2 selv og anbefaler det hvis du har råd. Hvis du vil ha noe billigere,så skal dette billige Epox kortet være bra. Edit:Hvis du vil ha bort all støy fra NB vifta,så kjøp en slik. Jeg satte en sånn på mitt NEO2,da ble det stillt. Endret 20. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har K8N-E Deluxe socket 754 nå, men er ikke helt fornøyd. Den tryner under bla antivirus installasjon, og biosen må flashes med en beta 2 versjon for å funke.. Joda, spenningsregulator er fint å ha, jeg har et par av disse Takker for tips, jeg må tenke litt, har egentlig ikke lyst på K8N kort igjen... Noen som har andre erfaringer med socket 939 HK er også velkommen til å dele disse her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå