Gå til innhold

Gode headset for utendørsbruk?

Anbefalte innlegg

Var først veldig bestemt på å kjøpe Philips HS820, men "hvorfor ikke legge i litt ekstra når jeg først skal kjøpe hodetelefoner"? Så så jeg på Icemat Siberia, og de ser vanvittig knall ut, fått god omtale på lyd, og er billige. Men de slipper mye lyd ut/inn, og dermed var de også uaktuelle. Ser litt på Sennheiser HD515/555, og de ser veldig ok ut de også, god kritikk, MEN de slipper visstnok mye lyd inn/ut de også. Kan noen være så snill å avkrefte disse påstandene? Hadde vært flott.... :dontgetit:

Er det noen som kan gi meg et godt tips hva gjelder valg av høretelefoner i 400-700 krs-klassen? Er ikke utrolig kresen på lyd, men det burde jo være generelt god lyd. Gjerne grei design, man skal jo tross alt gå med noen svære klokker på hodet ;). Dog er det viktigste for meg at hodetelefonene ikke slipper ut/inn mye lyd. Vil liksom ikke bli forstyrret, samtidig som jeg ikke vil holde konsert for hele bussen.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, PX200 ser helt greie ut. PX100 er nok helt uaktuelt da de ikke er lukket. Ser litt på HD212 Pro nå, ser forsåvidt ikke så verst ut de heller. Flere innspill mottas med takk.

(Kan for øvrig nevne at det blir mest rock (tradisjonell og litt mer heavy) på meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...