Gå til innhold

Anbefalte innlegg

OK, hva gjør jeg?

 

Har norton internet securety og kommer meg ikke på nett. Når eg slår av hele programmet så kommer jeg på nett igjen. men med en gang jeg tar det på så streiker hele driten. det hjelper ikke å slå av brannmuren. det eneste som hjelper er å ta av hele programmet.

 

Hva gjør jeg for å ha nett sammtidig som jeg har NIS aktivert? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten digresjon: Broren min hadde en jobb for en liten stund siden der en av hans oppgaver var å dra hjem til kundene å hjelpe de med pc-problemer. Det første han gjorde var å avinstallere Norton Internet Security om det var lagt inn, og det løste skremmende ofte problemet. Moralen er; ikke bruke NIS.

Lenke til kommentar

faen folkens. nå får dere skjerpe dere. vi skulle hjelpe gutten med å løse et problem. å løsningen på problemet er fanken ikke å avinstallere Norton Internet Security. jeg har kjørt Norton Internet Security siden 2002 og nå kjører jeg NIS 2005. funker kjempe bra. kjempe program. de problemene man får med programmer løser man. Problemer er til for å løses. å problemene vises fanken ikke ved å bytte til et annet program.

vet ikke helt om du har Norsk eller engelsk Norton, men jeg forklarer det på engelsk siden at jeg har Engelsk versjon.

 

sjekke om at din nettleser står under programmer i Norton Internet Security. dette gjør du ved å gjøre dette:

 

dobbelklikk på Norton Internet Security ikonet->Personal Firewall->Configure->Programs. så blar du nedover til du finner din nettleser. sjekke at din nettleser står på Permit All. denne må være på Permit All for at du skal få kommet på nett.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de første svarene i denne tråden.

Det beste er trolig å avinstallere NIS.

Sjekk først at du har PIN-koden (for Norton 2005) eller lisensnøkkelen (for 2004), for du trenger denne for å reinstallere programmet.

 

Jeg opplever faktisk problemer med min egen NIS 2005 installasjon for øyeblikket, og et av symptomene er det samme som du sliter med. Forhåpentligvis vil en reinstallasjon løse problemet hos deg, noe det desverre ikke har gjort til meg.

 

Regner med jeg kommer til å ringe Symantec Support for å få noen råd ang. mine problemer over helga ettersom support sidene deres er veldig dårlige. Skulle de være ute av stand til å komme med en enkel løsning på problemet er jeg glad jeg har lisens til Norman liggende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...