Samurai99 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Dette skjer både når jeg kobler til min LaCie 250 MB USB disk og min 128 MB USB-pinne. Hva kan dette skyldes? Rett etter at jeg setter inn en av dem så finner ikke maskinen disken, før den skrur seg av og starter på nytt. Jeg får blåskjerm i et halvt sekund før den rebooter. Burde jeg sende maskinen inn på service? Alt har jo virket fint helt til nå... Litt info: - Windows XP Pro - SP2 - Micro Memory 128 MB USB-stick - LaCie 250 MB USB Ekstern harddisk - Trådløs mus over USB fungerer fint Endret 15. juni 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sjekket at usb porten er i orden? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vanskelig å si, men det kan være strømforsynings- eller driverproblemer. Foreslår du slår av automatisk reboot ved feil, slik at du får lest feilmeldingen. Hold nede Win-tast og trykk på Pause/Break, gå til Advanced/Avansert - Startup and Recovery (usikker på hva denne heter på norsk) og fjern krysset for Automatically reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå