Gabriel Shear Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Viss det ikke ligger en index.htm fil på serveren får man bare opp alle filer som ligger der. Får opp "Root" liksom... er det mulig å få nettleseren til å ikke loade index filen, slik at man får opp root, og kan se alle filer som ligger der? any1? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 egen server? da må apache eller hva du bruker konfigureres til å ikke vise filer med htm/html endelse automatiskt hvis de er med navnet index =) Evt kan du jo bare droppe å ha fila der (skjønner egentlig ikke hva du spurte om) Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Tenkte jo seff vist jeg ville se alle filene som ligger på serveren til ei eller annen hjemmeside. (root) Ikke MIN EGEN... det har jeg ikke behov for.. hva er apache? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så lenge filen heter index.htm skal ikke den åpnes automatisk, men kaller du den index.html åpnes html-fila. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Noe som er veldig enkelt er jo bare å lage en tom fil du kaller for index.html, og legge den i de mappene du vil skjule... Mvh Primaxx EDIT: Misforsto... Hva skal du snoke rundt hos andre for? Endret 18. mai 2005 av primaxx Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Snoke? Det må no være lov vel, enklere å bla igjennom bilder osv også da... spørsmålet... Er det mulig? Vist ja - Hvordan? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror fyren spør om det er mulig å endre noen instillinger i nettleseren slik at index.* ikke lastes, men så vidt jeg vet er ikke det mulig. Det er serveren som velger å sende index.*-filer til nettleseren din, ikke omvendt. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det kan du ikkje gjere nei. Webserveren styrer det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Haha, må lære meg å lese alle innleggene i en tråd! :!: Endret 18. mai 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ok, da har jeg skjønt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå