Gå til innhold

Barebone kabinett med mitt 6600-kort, hvilket?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har tenkt til og kjøpe meg eller skal kjøpe meg nytt kabinett og vil extremt gjærne ha meg et splitter nytt barebone-kabinett. Men problemet er som følger:

Hvilket barebone kabinett bør jeg kjøpe til dette grafikkortet? Leadtek Winfast A6600 GT TDH (AGP8) 128mb ddr3 - http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/o...1&pronameid=160 . Har hørt at slike grafikkort trekker mye strøm!

Trenger derfor noen tips om hvilken barebone som passer best til mitt grafikkort, og bør barebonekabinettet bør helst ikke overstige 3000 kr,-. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. jeg skal ha en gamingpc for å si det sånn.... ssf = media pc?

Pcen min her hjemme er litt tungt og strevsomt og ta med på lan o.s.v, derfor jeg i hovedgrunnen skal ha meg en barebone. Skal bare være en combodvdrom i den. Og mitt agpkort =) + resten av hardware-stashet!

Lenke til kommentar

Jeg kjører på Soltek Q-Bic..

funker fint med 250w psu!

har følgende hw:

S478, 2.8GHZ p4, 800fsb

Kingston 1024mb pc3200 (2x512)

Maxtor 160gb sata hd

Samsung cd-r/dvd combodrive

Sony 16x dvd brenner (DL)

MSI GeForce 6800GT

Pinnacle PC TV Pro

maskinen er rimelig stille, holder 40 grader i kabinett-temperatur og 45-50 på cpu. gpu ligger vel på 52 grader idle og øker til maks 67 grader (med viften skrudd på lavest hastighet).

sparer 4 grader på gpu om jeg justerer opp viften, men da bråker den som en vanlig pc.

kan eller si: du får lavere temp mest sannsynlig, da jeg økte en del i temp ved å bytte ut fx5700 med fx6800gt..

et større kabinett blir nok ikke så påvirket av komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...