Griznah Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Verdipakken er ikke inkludert, nye prisene matcher tilsvarende produkter fra andre leverandører. EDIT: Prisene blir vel lansert i morgen. Endret 20. mai 2005 av Sub-Lock Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og for å få disse hastighetene og prisene så må vel kundene binde seg for nye 12 mnd, kjenner jeg Catch riktig. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og for å få disse hastighetene og prisene så må vel kundene binde seg for nye 12 mnd, kjenner jeg Catch riktig. Må du nok regne med.. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det var en liten stund en leverandør som ikke ahdde binding, men har ikke hørt noe fra denne på lenge. Min. 12mnd binding er vanlig i dag. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvilken av disse hastighetene er for den gamle 1300/384 linja? Om jeg må betale 40,- ekstra i mnd for 4400 linja så gjør jeg det Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det var en liten stund en leverandør som ikke ahdde binding, men har ikke hørt noe fra denne på lenge. Min. 12mnd binding er vanlig i dag. Tja, jeg må ikke binde meg for nye tolv måneder for å få hastighetsøkningen til NGT. Det får jeg automatisk ifra NGT, mens historiene jeg har lest tyder på at enkelte andre ISP'er benytter en hastighetsøkning for å forlenge bindingstiden til folk. La meg si det slik, hadde bindingstiden min utløpt hos Catch, så tror jeg måtte ha forlenget den om jeg skulle ha de nye hastighetene. Merk jeg sier tror, siden jeg ikke har vært i kontakt med de om dette (siden jeg ikke har noe behov for det) Lenke til kommentar
Elmer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kan fint få mer enn 2, men da trenger man flere par i linjen. ...øh, ja? Det var jo akkurat det som ble presisert i innlegget, var det ikke? "kun støtter inntil 2.3 mbps over et enkelt trådpar" Du snakker om at man må ha SHDSL2 osv? Det er tullball. Catch har modem som bundler inntil 4 linjer på dagens teknologi, men ja, det krever 4 trådpar også. ...og IGJEN - var ikke det AKKURAT DET JEG SA? Loop-bonding krever OGSÅ modembytte - så om man bytter til et loop-bonding modem med inntil 4 x 2.3 så er det nøyaktig samme problemstilling - kostnad. Ergo kan de som drømmer om en gratis hastighets-oppgradering av sin SHDSL sitte der og drømme til de blir blå i trynet. Lenke til kommentar
T.S Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og for å få disse hastighetene og prisene så må vel kundene binde seg for nye 12 mnd, kjenner jeg Catch riktig. Tror du slipper det. Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har akkurat oppgradert nfra 1700 til 2500 gjett om jeg er glad jeg tok dette til en pris uten binding Tror dere de lar eksisterende kunder få disse hastigheten om enn til litt høyere priser Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja hvis jeg må betale 550 kroner i ytterlige 9 mnd. for en 1700 linje før jeg får 4400 linje til 500 kroner så blir jeg skuffet Lenke til kommentar
SkyWarp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Får håpe vi som er i en bindingstid får bedre linjer og den lavere prisen. Men man vet nå aldri... Hadde det vært andre vei derimot og prisen hadde gått opp, ja da skulle de selvfølgelig ha hatt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå