Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gul bil - Kjent fenomen? Andre fenomener?

Anbefalte innlegg

Her i Drammen har det oppstått et lite fenomen ofte omtalt som "gul bil"..

Det går ut at for hver gule bil man ser skal man slå andre før de ser bilen og slår deg mens man roper ut "Gul bil!!"!

Ble kjent med fenomenet via en gammel venn jeg har vokst opp sammen med som bor i en annen bydel enn meg.. Nå begynner søren meg fenomenet å spre seg til bydelen jeg bor i også! Det er så fæææælt at jeg kvalm..

For å "provosere" litt har jeg og dama tatt en slik vri at vi kysser den andre hver gang vi ser en gul bil! :thumbup::p

Noen andre som kjenner til fenomenet? Eller kjenner til andre lignende, vandannende fenomener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært i norge leenge.. det er bare dere på østlandet som er litt treige i utviklingen. At det gjelder gule biler er nok på grunn av at en eller annen sadist har funnet ut at det eksisterer flere gule biler enn bobler og derfor også flere grunner til å slå.

Edit:

Jeg boksa på kameratene mine når jeg så boble når jeg var 10 år... nå er jeg 20.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Det har vært i norge leenge.. det er bare dere på østlandet som er litt treige i utviklingen.

Javel ... Tyder på det motsatte når to bergensere rett over meg her stiller seg totalt uforstående til dette.

Denne leken har jeg kjent til i mange år (her i øst). Har hørt både varianten med boble og generell gul bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...