dTd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! jeg var noe usikker på om jeg burde poste denne her elle i vannkjølings avdelingen. Det jeg lurer på er om det er plass til vannkjøling i dette kabinettet, har et vindu også så om det er plass til forskjellige ting (tank pompe osv) slik at de ikke synes gjennom ruten. Her er en link til noen bilder av kabinettte mitt. og her er vannkjølingssettet jeg har planer om å kjøpe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Der har du plass ja, men det kan hende det blir litt trangt! Har også samme kabinett og jeg vil nok tippe du får inn vannkjølingssettet! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det skulle kunne gå det, men mål litt for sikkerhets skyld, og planlegg godt De fleste midi-tower skulle ha plass, med mindre de er pakka helt fulle fra før Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 slik jeg har tenk det er at jeg har planer om å feste radiatoren i toppviften min (vill det gå eller er radiatoren såppas tung at plastik viften ikke vil klare å holde den oppe?) og vann tank med pumpe nede i fronten. vill dette være mulig? er det noe som hvet dimensjonene på radiatoren? har ikke sett disse noen steder. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror du bør satse på å feste radiatoren i toppen, istedenfor vifta, og ang. dimensjoner så er den vel litt over 120*120mm, siden vifta som den skal brukes med er en 120mm vifte (regn med endel ekstra til slanger på ene siden hvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå