Gå til innhold

Starcraft 2 klippet i warcraft 3...

Anbefalte innlegg

Quote:

Irenicus skrev (2002-09-04 19:27):

Nei, hør nå her. Jeg har vært flittig avhenger av Starcraft siden det kom ut, og Zerg er de dårligste, deretter Terran og Protoss er best. Ingenting å si mot det... Og i Broad War er dem enda bedre!

Dette er da bare bs! Det er jo en helt personlig sak ang. hvilken rase som er best. Egentlig så er ingen "best" slik du omtaler det. De passer alle til forskjellige taktikker ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den 2002-09-07 04:13, Corleone skrev:

Quote:

Nei, hør nå her. Jeg har vært flittig avhenger av Starcraft siden det kom ut, og Zerg er de dårligste, deretter Terran og Protoss er best. Ingenting å si mot det... Og i Broad War er dem enda bedre!

det er ingen raser som er best eller dårligst, spillet er balansert. jeg er best med zerg btw, bygger ørten hatvery og pumper lings som jeg kan erstatte på sekunder når alle er dau.

Lenke til kommentar

Den 2002-09-07 10:36, El_PoLLa skrev:

Quote:

Den 2002-09-07 04:13, Corleone skrev:

Quote:

det er ingen raser som er best eller dårligst, spillet er balansert. jeg er best med zerg btw, bygger ørten hatvery og pumper lings som jeg kan erstatte på sekunder når alle er dau.

Da lager jeg bats, da får vi se hvem som vinner :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Da lager jeg bats, da får vi se hvem som vinner :grin:

meg faktisk, den taktikken har aldri feilet, eneste som gjør at jeg taper er når fienden går luft og når jeg blir rusha. taktikken er risky men nesten uslåelig egentlig, tok 2 stk en gang med det :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-07 19:10, hasuwest skrev:

Quote:

Tok 2 stk en gang med det
:grin:

Oi, du må være kjempe flink :razz:. Dessuten så suger det å bare bruke 1 unit, man må bruke masse forskjellig!

er kjempeflink jeg siden jeg tok de med bare 1 sort unit :razz:

har du spilt mot en som heter shockwaves? jeg tror jeg så på en kamp mellom deg og han,

Lenke til kommentar

Quote:

GeeZuZz skrev (2002-09-07 19:38):

Når du har kommet i gang, MÅ, jo protoss være de beste. Med protoss kan du jo ta mind control, slik at du kan bygge med terran og zerg også.

Dessuten er high templar så bra at det svir!

Har du TId til å gjøre det da?? Vanligvis har en ikke tid til å bygge alle unitene i den rasen du har en gang.

Lenke til kommentar

Den 2002-09-07 22:14, Corleone skrev:

Quote:

GeeZuZz skrev (2002-09-07 19:38):

Når du har kommet i gang, MÅ, jo protoss være de beste. Med protoss kan du jo ta mind control, slik at du kan bygge med terran og zerg også.

Dessuten er high templar så bra at det svir!

mind control har liten nytte mot mennesker.. har du tid til å bygge opp flere tech trees så har du vinni allerede..

ja, d er moro å høre noobs uttale seg i denne tråden :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...