Gå til innhold

Starcraft 2 klippet i warcraft 3...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-14 23:33, Ronnyb skrev:

Noen som har en save game der man kan se filmen, kommer alldri til å klare å runne det på hard selv.

sikkert mange som lurer på dette, det holder med og runne det på normal - det er bare den siste banen som må runnes på hard.

er det noen som har savegame vil jeg gjerne ha den også

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-15 01:01, CAT-scan skrev:

Starcraft2 har jo lenge vært et rykte, men dette må vel nesten være et tegn på at det helt sikkert kommer, eller?

hvis det kommer så er jeg ganske sikker på det vil ha 3/4 raser og se slik ut som det gjorde i warcraft3 på slutten, sikle sikle!

Lenke til kommentar

Quote:

lavizh skrev (2002-07-14 23:20):

Ja! ... starcraft2 med WarCraft3 engine, men vi får sjå om Blizzard skal lage StarCraft2 da, håper det, siden Brood War hadde en teit ending, men man skjønner på slutten der at det kommer en 2'r snart-.

"snart" mener du :wink: Vi kjenner jo alle Blizzard. Den store fordelen med at de er så treg er jo selvsagt at vi får noen av den mest bugfrie spillene og noen av de minst krevende.

Lenke til kommentar

hvis dere skriver "motherland rase brett" så skipper dere brett.

Men jeg tror ikke det hjelper så veldig, fordi siste brettet kan ikke skippes. tror jeg?

Kan ikke noen save gamen rett før dere tar siste brett? har en mistanke om at det er vanskelig brett og gidder ikke å prøve... forløpig.

Lenke til kommentar

For dere som ikke har sett den andre tråden:

Quote:

Den 2002-07-16 00:37, Nostradamus skrev:

BTW*:

Quote:

Den 2002-07-16 01:03, GeeZuZz skrev:

tror jeg slenger på dette, for å fjerne all tvil: (fant det langt nede på siden)

Quote:

Just an easter egg, we thought it'd look cool. It's not a teaser for a starcraft 2. Alen Lapidis Technical Support Blizzard Entertainment If you respond to this email, please attach all previous messages and files relating to this issue."

[*] Dette er nevnt tidligere, men GeeZuZz gjør sakene sine godt :wink:

Edit: Leif is back.

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-16 02:11 ]

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Quote:

Den 2002-08-15 22:09, hodesleng skrev:

Får å se klippet og ikke greier brettet på hard kan man bruke koder som gjør at man lager ting fort, ekstra mye gull osv.

For å spille brett m/marines mot zergene kan man gå online på battlenet og laste ned :smile:

hva?! den scenen er en slags replay av en use map settings kamp? kan en spille den scenen om en har mappet? forklar og gi meg mappet! :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lol.. Det er nok ikke preview på Starcraft 2 nei.. Bare easter egg moro. Men de har vært så slemme å utelatt marines og zerg modellen fra editoren.. Kjipinger.. :razz:

Men disse "Protoss" gutta er jo bare Orcs i Hi-Tech Battlesuits.. :smile:

Zergs og Marines var ikke så verst.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-04 19:27, Irenicus skrev:

Nei, hør nå her. Jeg har vært flittig avhenger av Starcraft siden det kom ut, og Zerg er de dårligste, deretter Terran og Protoss er best. Ingenting å si mot det... Og i Broad War er dem enda bedre!

Nåvel:

Det er iallefall lettest å komme seg opp på ett ok nivå med protoss, men for de virkelig, virkelig flinke tror jeg ikke dette stemmer like godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...