Sveini89 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 fan ingen andre plasser å poste denne men... er det andre som har fått godterier med i bestillingene sine fra microplex? heh lå en gobit i bunn på eska til kabinettet mitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Lurer på hvor mye "gratisreklame" webshoppene som driver med dette har fått i årenes løp... Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 sendte en mail til microplex første gang jeg bestilte derifra. å spurte om de gjorde en tabbe eller om det var meninga. Det var vist for at man skal ha noe å kose seg med mens man ser igjennom hva man har fått. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 haha :!: så koseli.. hehe Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Fikk kose meg med en miniradio jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) sendte en mail til microplex første gang jeg bestilte derifra. å spurte om de gjorde en tabbe eller om det var meninga. Det var vist for at man skal ha noe å kose seg med mens man ser igjennom hva man har fått. du ble bekymra for at stakkaren som pakket inn kabinettet ditt hadde prestert å miste godteriene oppi eska di ved et uhell ? Endret 18. mai 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 sendte en mail til microplex første gang jeg bestilte derifra. å spurte om de gjorde en tabbe eller om det var meninga. Det var vist for at man skal ha noe å kose seg med mens man ser igjennom hva man har fått. du ble bekymra for at stakkaren som pakket inn kabinettet ditt hadde prestert å miste godteriene oppi eska di ved et uhell ? hahaha :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Fikk kose meg med en miniradio jeg! Funker den da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Genialt!! Bestilte et kabinett til 600 spenn for rundt et halvt år sida, men jeg fikk ikke noe goddis med.. Er vel noe nytt de har begynt med! Morsomt, for dette er jo bare gratis reklame for dem! Smart fra dems side, morsomt fra vår.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg fikk godterier første gangen. det var knall. men litt skuff når det ikke kom i de andre pakkene. men arti uansett:) fra mpx(eller var d netshop) fulgte det med en prøveflaske parfyme. egentlig reklame men den var jo god å lukte på uansett:P Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 * sniff sniff* Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Driver ikke Netshop også med slikt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Driver ikke Netshop også med slikt? Jo. Fra Netshop har jeg fått dropseske og Lion sjokolade. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ser jo at det hjelper på reklamen da, for ofte dukker det opp poster om dette i forumet.. Men synest alltid at det er hyggelig med litt godterier som jeg kan kose meg med når jeg pakker ut hardwaren RScue Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Godteri har ikke spesielt mye med hardware å gjøre, selv om det riktignok dukker opp diskusjoner om eyecandy og framedrops her fra tid til annen. Dette passer vel best i webshopkategorien, og et søk på "godteri" viser at det er en del sånne tråder der fra før. Stenges. Endret 18. mai 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg