Gå til innhold

Hva kabinett ? (Lian Li)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nettopp kjøpt pc61usb og er egentlig fornøyd med det. Strømforsyningen jeg valgte til ble enermax 350 watts sak med 2 vifter.

i kabinettet har jeg div stæsj 2 harddisker, cd og brenner, msi hovedkort med xp1700 og zalman cnps5100cu.

har greit med plass selv om jeg merker at det er noe mindre en aopen big tower som jeg hadde før.

Men det er bedre utformet så angrer ikke akkurat på kjøpet.

Bildene på microplex lyver litt da kabinettet nå har en vifte i toppen og. Den er ikke store vitsen i da den på 7 volt (som jeg også kjører den i bakkant på) presser ned temperaturen 1 grad. Kan ha noe med at enermax klarer å få ut mesteparten av den varme lufta. Kanskje den er mer effektiv i et system der strømforsyningen har bare en vifte.

Har best temperatur når jeg kjører viftene i front på minimum og de andre viftene på 7 volt.

Å montere i kabinettet er langt fra skrueløst da du må bruke skruer på ide enhetene og 4 stk på strømforsyningen. I tillegg har de av en teit grunn delt opp hver usb kabel i 4 ørsmå kontakter som det er et helsike å montere på mitt hovedkort. Må tilsammen montere 16 små ledninger riktig for å få de 4 usb kontaktene i front.

fiteret i front fungerer kjempebra og har ikke noe dritt i maskinen enda selv om den har stått oppe i 3 uker nå.

hadde kanskje valgt ren aluminium nå istedet for sort utgave. Ser at fargen skrapes av der metall møter metall. (bak på sideplatene, rundt skruer osv.)

kan sende deg bilder av hvordan det ser ut innvednig om du er interessert.

du får den billigst på databutikken.com

ca 1700 kroner sist jeg så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...