lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dessuten, om en front er grell går det garantert ann å modde den! Gå litt berserk med sparkel og maling og voilà.. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 vel vel, selv har jeg ett Q-Tec midi ATX transparent sort m/lys (finner det på ) og det er ett stilrent, men trangt midi kabinett. Ganske stilig og ikke alt for dyr.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har bestemt meg får å legge i litt mer penger, å skaffe meg Logisys dracula kabinett, special edition. RØD!!! Det gamle chieftec dx mitt, har jeg bestil vindu til, grønne katoder og blå pcu-mod. Da blir dt lettere å selge dt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du som er bZerk-fan(nicket ditt) bør vel heller gå for et Bzerk-kabinett som dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZCA550BB Se på den stoooore lcdskjermen, og den er stilren og Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du som er bZerk-fan(nicket ditt) bør vel heller gå for et Bzerk-kabinett som dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZCA550BB Se på den stoooore lcdskjermen, og den er stilren og definitivt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 tror jeg lager meg en ny profil, navnet var bare noe jeg fant på i farta..... eller går det ant og skifte nick? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Send mail til forum-styret med en god begrunnelse. Edit: Men når du har 6 innlegg så er det vel like greit å bare lage en ny en. Endret 23. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 det kunne vært et av de eneste kabinettene jeg kunne hafunnet på å kjøpe meg bZerk... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 enig med deg venn!! d var ett konge kabinett Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Men ikke verdens beste kvalitet har jeg fått høre.. Litt jalla! Mercury liker nå jeg isåfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå