Gå til innhold

Det nye bZerk kabinette fra microplex

Anbefalte innlegg

Hey

Noen som har meninger om dette nye bZerk kabinettet.

I det skal jeg ha en 500w MIST strømforsyning, 4 UV/Black light med sound control. UV kabelstømper (rød), røde thumbscrews, Blåe UV kable (IDE og floppy).

Sammen med all hardwaren og 2 vanlige vifter, som jeg skal tegne på med en UV tusj, skal bruke den til å tegne flammer på plexien.

Har nettopp anskaffet meg denne PSU kjøleren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok dette burde vært postet i kategorien "Kabinetter"! :)

Kabinettet ditt blir nok friska opp ganske bra om du putter inn den casemodden!

Kjipt du ikke gikk til anskaffelse av en Zalman CPU-kjøler som er mye bedre...

Kabinettet du linker til er en grov kopi av Raidmax sitt originale Scorpio: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU668WB

Om du overklokker og ikke er så opptatt av kjøling, støy og plass vil jeg sterkt anbefale deg å ikke kjøpe kabinettet! Hadde et Raidmax-kabinett likt Scorpio og det er ei skranglekasse med plastfront du blir fort lei av..

Sett på Cooler Master, Beantech og Igloo sine kabinettet? :) Komplett.no!

Lenke til kommentar

Vil råde deg fra å kjøpe dette kabinettet, tror ikke det er spess kvalitet på det (selv om det er bZerk), og designet er ikke spess godt likt her på forumet.

Og jeg ville heller holdt meg til enten rødt eller blått, blanding av farger blir sjeldent bra :no:

Dessuten er det en CPU-kjøler, ikke en PSU-kjøler ;) (og du burde høre på rådet til Glisevask)

EDIT: Velkommen til forumet

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Han vil sikkert bare ha et billig kabinett, og dette var jo veldig billig. Hvis han liker utseende, så sier jeg bare: GO FOR IT! Selv om mange på forumet her ikke liker utseende på dette kabinettet så betyr ikke det at det er direkte stygt.

Personlig så liker ikke de røde greiene foran og krusedullet på sidevinduet, men det er ikke verre enn å modde det til du liker det.

Dette kabinettet synes jeg er fint: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...A868BB&toc=3022

Og det følger med en diger lcdskjerm i farger :dribble:

Lenke til kommentar

med den casemodden kan d bli ganske så bra, men tenk nøye over hvilke farger du bruker inni. Selv om mange ikke liker det er d billig og hvis du liker d skal du ikke bry deg om hva "alle andre" sier..... send ett bilde når du blir ferdig da! alltid gøy å se ferdige resultat

Lenke til kommentar

Lian Li har stilfulle kabinett ja, ingen tvil om det, men jeg heller mer mot Silverstone jeg.

[stK]Bountyhunter(BF:V): Ikke noe gjerde? :tease: (det skrives no offence)

Det er billig, men hvor billig er det egentlig? Min definisjon av billig er at hvis det er Lian LI-kvalitet på det kabinettet, til den prisen, så er det veldig billig, men hvis det er dårligere enn Q_TEC til den prisen, så er det dyrt ;) (f.eks. lettmotosykkelen til broren min, den ble veldig dyr, selv om han kjøpte den for 18.500kr)

Get the point?

Lenke til kommentar
Lian Li har stilfulle kabinett ja, ingen tvil om det, men jeg heller mer mot Silverstone jeg.

[stK]Bountyhunter(BF:V): Ikke noe gjerde? :tease: (det skrives no offence)

Det er billig, men hvor billig er det egentlig? Min definisjon av billig er at hvis det er Lian LI-kvalitet på det kabinettet, til den prisen, så er det veldig billig, men hvis det er dårligere enn Q_TEC til den prisen, så er det dyrt ;) (f.eks. lettmotosykkelen til broren min, den ble veldig dyr, selv om han kjøpte den for 18.500kr)

Get the point?

Lian Li er BORING

Definer kvalitet!

Betyr det tynt metall? Uansett, så lager de det på en sånn måte at det er litt avstivet. Har selv sett et raidmax-kabinett i aksjon, og det er ikke så dårlig kvalitet som alle skal ha det til.

Lenke til kommentar
Definer kvalitet!

Betyr det tynt metall? Uansett, så lager de det på en sånn måte at det er litt avstivet. Har selv sett et raidmax-kabinett i aksjon, og det er ikke så dårlig kvalitet som alle skal ha det til.

det er bedre enn plast i allefall ;)

og jeg har et raidmax :(

det ER sug kvalitet mit er nå herpa (lcd virker ikke, sjeiv ramme, ting som knekker lett) selv ved skånsom bruk. og det er ur styggt.

takk for meg :whistle:

Lenke til kommentar
Definisjonen på kvalitet: At det ikke skrangler, gode løsninger, god plass, god luftflyt, og generelt et bra kabinett (utseende teller ikke med her egentlig)

? øhøm! det er ingen som kjøper et kabinett som ser ut som et helvete men har gode løsninger på en del til og er bilig isteden får å legge i et par ekstra hundre lapper!

men,men smak og behag! ;)

Endret av modzona123
Lenke til kommentar
Definisjonen på kvalitet: At det ikke skrangler, gode løsninger, god plass, god luftflyt, og generelt et bra kabinett (utseende teller ikke med her egentlig)

? øhøm! det er ingen som kjøper et kabinett som ser ut som et helvete men har gode løsninger på en del til og er bilig isteden får å legge i et par ekstra hundre lapper!

men,men smak og behag! ;)

Det er faktsik det, men jeg er ikke en av dem. (Chieftec Dragon midi-tower)

Men som sagt (senest av deg): smak og behag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...