Memphis88 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Får opp den "klassiske" filen er i bruk av et annet program....osv." Har lest på på dette emnet og prøvd: - Safety mode - Vente 4-5 sek, så prøve å slette den - Sjekke om det er noen prosesser som har tilknytning til denne filen (fant ingen, avslutta de fleste som jeg vet det er trygt å stoppe). - Har laget en ny bruker (med admin rettigheter selfølgelig). Er det noen som vet hvordan jeg kan slette filen? Kjører WinXP Pro. Las noe om cmd og at en kan slette den der. Hvordan gjør jeg det? Takk for svar! Endret 18. mai 2005 av Memphis88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 prøv å slett den med det programmet HER Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Om det ikke virker, så prøv KillBox: http://www.bleepingcomputer.com/files/killbox.php Hvis du kjører på NTFS filsystem, prøv følgende: Starte maskinen i "safe mode", logg inn som "Administrator", gå på "properties/egenskaper" på fila det gjelder.. under en eller annen meny her har du en knapp som heter "take ownership" eller no' sånt. trykk på den, så skal du kunne slette fila. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og nå, elgens versjon! LAst ned et program som heter Process Explorer: http://www.sysinternals.com/ Søk etter handle som bruker fila du er ute etter. Avslutt denne, og ting bør funke... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og så mitt tips: Åpn opp "autoexec.bat" i notisblokk og legg til linjen: del <filnavn> Da vil filen bli slettet før windows starter. Du kan fjerne linjen når filen er borte, eller la den ligge slik at den blir fjernet om den dukker opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå