phunkhman Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hei. Jeg har et problem. PC'en min tar bare 2 IDE kabler, men jeg har 5 enheter som skal være tilkoblet. DVD og CDRW på den ene, også vil jeg gjerne ha 3 dikser på den andre. Jeg har hittil ikke klart å få tak i en IDE kabel som kan ta 3 disker. Hvordan skal jeg løse dette? Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Tror nok det ikke finnes nei. Hket ditt støtter maks 4 ide enheter med mindre du har en raid kontroller på det. Men du kan kjøpe deg et pci kontrollerkort for å koble til flere enheter, tror det finnes noen helt ned til 200 kr. Lenke til kommentar
phunkhman Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 har du noen tips om produsenter på slike kort? Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Dessverre, bare så at de hadde noen rimelige noen på komplett. Ellers har maxtor noen slike kort med ata133 støtte, men de er ganske dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå