norco89 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 min data er 3 år gammel...prøver å overklokke, men fins det et program som måler hastigheten etter at du har klokkan? En ting til...dere som er bekymra for tempen i CPUen og slikt...bruk PCAlert...funker bra,,dette programmet viser hastighet på vifte, temp i kabinett og i CPUen, kan få alarm på osv..... Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Du mener hvilken hastighet den kjører..? Det går det ann å regnte ut. Men lettere er det å høyre-klikke på Min Datamaskin->Egenskaper Der ser du hvilken frekvens den kjører på hvis det var det du tenkte på..? Jeg har et flott program som heter Everest. Det finner ut omtrent alt om pcn. F.x. Under CPUdelen: All info om CPUen (hvor mange % den er klokket, Temp, OPM på CPU vifta osv) Det er å anbefale å ha inne..! Men for å regne ut under BOISen: F.x. Min kjører org på 14x200MHz=2800MHz (2.8GHz) Så lett at det er morsomt å regne ut Underveis bør du kjøre "prime95" for å skjekke at cpuen holder seg stabil... (Opimot en time hvertfall når du har klokket en del...) Endret 18. mai 2005 av Stian_t Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 kor kan eg få tak i Everest? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 en ting til....: Kordan rekner du ut hastigheten i BIOS? Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Oj.. Ja.. mente ikke sånn regne det ut i boisen.. men mente at man ser hvor mangeMHz den er overklokket Hvis man ikke husket det.. Everest download: http://www.soft-ware.net/system/steuerung/...Netscape&vers=5 -->Download-2: http://mirror07.soft-ware.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå