oling Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja. -GPRS: ja -EDGE: ikke viktig -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja. -Email klient:nei -Spill. ikke viktig Form: -er egentlig åpen for alle slags desigener hvis de ikke er helt borti natten -Antenne: Er ikke så viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Fargeskjerm helst tft og med litt størrelse -Over 65000 farger -Touchscreen: nei Pris: Jeg har 4000 men kan strekkes litt Med abonnementsbinding): er ikke viktig, spørs hvor mye man sparer Diverse: -Merke: Samma, men synes Nokia har enten litt for rare eller litt for kjedelige telefoner -Kamera: Ja- som tar fine bilder. Gode farger -Videokamera: Ja -Symbian: Hadde vært moro -Triband: Tja -Infrarød port: ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):JA!!! -Minne: en del. Hadde k700 før og hadde vært fint med litt mer -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: Ja -Radio:ikke viktig -3g(UMTS): Ja, men ikke et must -Wlan: ja. -Batterilevetid: "Viktig/ -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?Jeg sender masse sms og mms, og ringer mye. men bruker den også til alt annet. Føler jeg bruker mulighetene på mobilene mine til det fulle Lenke til kommentar
oling Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Lurer litt på k750i fra SE. Tror man denne kan passe? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jo da den virker grei nok den passer deg sikkert perfekt, på dinpris.no kan du finne den billigste forhandelen. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jo da den virker grei nok den passer deg sikkert perfekt, på dinpris.no kan du finne den billigste forhandelen. prisguide.amobil.no er nok bedre enn dinpris.no som er det reneste makkverk (på linje med kelkoo) Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 k750i virka som eit godt val. Eg får min i dag eller i morgon Då vert det mykje trykking... og testing, gleda meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå