Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei folkens! Nå fyller mor snart år igjen, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Som vanlig. Noen her som har noen idèer om hva man kan kjøpe til et kvinnfolk i slutten-førti-åra ? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vell, Mødre, dei fleste mødre vil nok ha noko peronleg fra barna sine.. Så kvifor ikkje berre laga noko fint til ho? Eller, om du ikkje er av den typen som gidder å setta deg ner å laga noko så kan det jo henda mor di samler på glass/koppar? eller noko anna Viss ikkje, kjøp konfekt å gi eit kort med eit fint dikt eller noko på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 En god flaske vin evt hennes favorittlikør bruker alltid å fungere her i gården. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Elektrisk potetskreller er jo ut igjen, men kan du ikke finne noe kjøkken utstyr? Spesial-kaffe med to caffe latte-glass? Eller vin. Men når du er i slutten av førtiårene har du gjerne samlet vin en stund og har mye bra. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 HOldt på å si peng, men så så jeg at det var din mor . Hva med en flaske vin? Pleier å funke bra her vertfall. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hm. Hu liker å samle på Kosta-boda ting. Det er jævla dyrt, men det lar seg vel finne et sted i Oslo elno. Tror jeg går for det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva er kosta boda? beklager for off-t, men jeg lurer Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Adopter noen kinesiske barn og si: "Her har du de snille barna dine" og fest noen lotto-kuponger rundt halsen på dem... Neida... Jeg tror ikke noen vet helt hva mødre ønsker seg (til vår prisklasse). Det finner ingen riktige gaver... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva er kosta boda?beklager for off-t, men jeg lurer Kosta boda Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Jævlig expensive glassting Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gavekort Spør hva hun ønsker seg da. Da får du jo vite. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Gavekort på SPA! dæven, sykt god idè! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gavekort på den nederste her. Er mora di real så digger hun den Eventuelt så er et gavekort på Spa en skambra idé Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gavekort på den nederste her. Er mora di real så digger hun den Eventuelt så er et gavekort på Spa en skambra idé haha, ja den beste mors presang Men seriøst ja, Spa, shes gonna love it (not so good in english btw) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spa eller hudpleie hvis du har råd. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg kjøpte en te-kopp hvor det sto: "Verdens beste mor". PS: Jeg kjøpte en "Verdens beste far" til fatterns bursdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå