Folo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det noe spesielt man må tenke på når man skal brenne dual layer? Finner ikke noen "instillinger" for dual layer i nero. Har lite lyst å få feilbrennig når platene er såpass dyre! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Pass på at nero er oppdatert til siste versjon, da skal den automatisk detektere at det er en 2-lags plate i brenneren og det skal ikke være mer å tenke på. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 hmm, ja det var det jeg trodde. men trenger ikke bekymre meg forfeilbrenning enda. har nero 6.6.0.6, skal få oppdatert den seneren, men mener uansett at den har støtte for DL. skal brenne en film, men får feilmelding før en begynner å brenne. 19:19:14 #43 Text 0 File DVDR.cpp, Line 5094 Drive: _NEC DVD_RW ND-3500AG Book Type request [NEC]: DVD-ROM, write to RAM select Book Type setting from RAM Changing the Book Type was finished successfully, return code 0 19:19:14 #44 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1832 Burn process failed at 2x (2 770 KB/s) er ikkje helt sikker på Book type'en her, men kommer ikke lenger en dette Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det en verbatim DL plate? NEC er svært kresen på DL plater og liker kun det beste Du kan jo evt prøve å oppdatere firmware - hvis det ikke er gjort alt: http://www.de.nec.de/software/1861_FW_ND-3500A_win219.zip Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) En firmware oppdatering va det som skulle til ja, var forøvrig Traxdata (Ritek D01) DL plate. edit: fikk hvertfall satt i gang brenninga, men stoppa opp godt over halveis, så får vel se om eg finne noen bedre plater. Endret 18. mai 2005 av Folo Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kjøp kun verbatim til denne brenneren. RitekD01 anbefaler jeg ikke sammen med noen brennere... (sjekk min mediatråd/brenner for info om plater +++) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå