DEED Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Har en Compaq bærbar. (snaut ett år gammel) HP AMD Athlon XP Processor 2800+ 797 MHz, 512 MB RAM Jeg spiller litt på PC, men i det siste har det kommet opp meldinger som sier at "Driver miss match" eller noe slikt samtidig som programmet har blitt lukket. Hva er problemet? Endret 18. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kanskje konflikt med forskjellig driverversion, eller at det er installert feil driver for maskinvaren. Fikk en "Denne driveren fungerer ikke med maskinvaren du har installert" (eller noe ligende) melding når jeg prøvde å installere nyere ATI kjermkortdriver lastet ned fra Compaqs hjemmeside på min Compaq Presario 1702EA bærbare PC. Eller dvs, jeg fikk tvunget den til å installere tiltross for advarsler men etter påfølgende restart fikk jeg da den feilmeldingen. Så, tilbake til tråden, har du installert noen nye drivere i det siste? Compaq og mange andre "PC-produsenter", uansett om det er bærbar eller stasjonær, har ofte litt "sære" maskinvareløsninger som kan kreve egne Compaq drivere, sjekket ut det? Lenke til kommentar
M4c Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 For å svare på hva som er galt: Deg som ikke leser retningslinjene på dette forumet. Tipper denne tråden blir stengt om veldig kort tid hvis du ikke forandrer emnefeltet. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hva er Galt? Topic er gal. Les Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? @ forumets nettikette, og bruk edit-knappen ved øverste innlegg for å endre tittelen edit: og velkommen til forumet Endret 18. mai 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) For å svare på hva som er galt: Deg som ikke leser retningslinjene på dette forumet. Tipper denne tråden blir stengt om veldig kort tid hvis du ikke forandrer emnefeltet. Noen leser til og med nettiketten: Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt. Brukeren er ny her på forumet og bør få en sjanse. Jeg retter opp posttittelen for deg denne gang, og ber deg tenke på dette når du poster her på forumet i fremtiden. Du bør kanskje fylle ut med litt mer informasjon dersom du skal får gode svar. For eksempel hvilket spill som ikke fungerer, hvilken versjon av Windows ddu bruker og lignende. Denne og de to ovenstående postene vil bli slettet etterhvert for ikke å ta oppmerksomhet fra emnet for tråden. Velkommen! Geir Endret 18. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå