sim Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er litt usikker på om dette er rett kategori, men jeg prøver. Har tidligere brukt My DataBook til planlegging av forskjellige gjøremål. Nå ser det derimot ut som om det ikke utvikles mer. Sidene deres er iallefall fulle av feil. Jeg ser derfor etter alternativer. Jeg vil gjerne at den kjøres på web, slik at jeg kan få tak i den hvor som helst (så lenge det er nettilgang). På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vet ikke hva My DataBook er, men hvis det er en tjeneste på nett for planlegging, er kanskje forumet for nettjenester stedet. I motsatt fall kan www.hotscripts.com være løsningen. Ytterste konsekvens er at du må fortelle nærmere hva My DataBook er :-) Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Aah, beklager at jeg var litt uklar. Tenkte meg ikke helt om. My Databook er en planlegger (scheduler, organizer). Har brukt denne før, og den fungerer egentlig ganske bra. Har kikket litt rundt på hotscripts, men fant ikke helt det jeg er ute etter. Mulig jeg bare må starte et eget prosjekt for det. Blir vel til at man starter, men aldri kommer skikkelig igang. Slik er det vel med de fleste prosjekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå