Z4rgo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kom opp i Matte muntlig i dag jeg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Da får man begynne å øve .. . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i Matte muntlig i dag jeg Jeg og. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Da var engelsk muntlig unnagjort Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Engelsk skriftlig. og nå sliter jeg med matte muntlig :\ og utrolig nok klarte jeg å komme på aleine gruppe greie :\ Lenke til kommentar
pApRiKa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fikk vite at jeg kommer opp i samfunnsfag i dag Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i Matte muntlig i dag jeg Jeg og. jeg også Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i Natur og miljø... så kjedlig å lese Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i Natur og miljø... så kjedlig å lese vil dy bytte med meg ? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Matte muntlig her! Fått karakter å greier. Sensor sa at han ga meg karakter før jeg var ferdi med selve framføringa! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Matte muntlig her! Fått karakter å greier.Sensor sa at han ga meg karakter før jeg var ferdi med selve framføringa! Hva fikk du? Hvordan var sensor? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Matte muntlig her! Fått karakter å greier.Sensor sa at han ga meg karakter før jeg var ferdi med selve framføringa! Hva fikk du? Hvordan var sensor? Vel. For hver gang jeg prøvde å se på sensor, så drev han å skreiv! Hele tiden, brukte vel ørene flittig. Det mest fagrelaterte spørsmål fra han: Han lurte på om jeg klarte å sette inn kvadrat rota i word og slikt(selve tegnet)! Også diskuterte vi thailandsk mat, og når han snakket så var det vannvittig vanskelig for meg å bryte inn! Måtte vente til han var ferdig! Men knallsensor=) Karakter 6! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fikk 6 på muntlig eksamen matematikk. Hverken faglærer eller sensor var i tvil. Kameraten min fikk også 6 (han har 5 i "skriftlig"). Vi fikk oppgaven på mandag og 48 timers forberedelsestid før vi presenterte det kl. 11.35 i dag. Jeg holdt faktisk på å skrive noe i denne tråden rett før vi skulle inn (eksaminering foregikk på datarommet på skolen). Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i samfunnsfag muntlig Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Kom opp i Matte muntlig i dag jeg Har inntrykk av at matte ikke var så ille jeg.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Matte er chill da, bare du holder orden på alle formler og er flink til å bruke mattematisk språk Ble matte her Endret 9. juni 2005 av chs89 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Da skal man opp i natur og miljø. Måtte gudene være med meg .. . . Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) kom oppi matte muntlig i dag Endret 10. juni 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 heh, da var matte muntlig fullført, han jeg gikk opp med trakk meg ned veldig mye i og med at han ikke kunne noenting Kjett for meg Fikk 5, men kunne nok ha klart 6'er hadde jeg gått opp alene, men det kan nok ikke gjøres om på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå