Perra1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Jeg tok også oppgave 4. 3 her 3 her også. (det var den om en "challenge" vi hadde opplevd, sant?) Var ikke oppgave 4 der vi skulle skrive om utfordringene i livet vårt? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Jeg tok også oppgave 4. 3 her 3 her også. (det var den om en "challenge" vi hadde opplevd, sant?) Var ikke oppgave 4 der vi skulle skrive om utfordringene i livet vårt? Jeg skrev om en "outdoor challenge" jeg hadde opplevd og løst tidligere i livet mitt. Var ikke det 3'eren? Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Åja, jo det kan godt hende, men jeg husker faktisk ikke nummer 3. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som gjorde 3A på matten? Den med flaggstanga som knakk osv... Er det egentlig noen utregningsmetode for å løse den? Jeg gjorde den bare ved å prøve mange forskjellige lengder.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg skrev om en "outdoor challenge" jeg hadde opplevd og løst tidligere i livet mitt. Var ikke det 3'eren? Jo, tror det, men måtte du ikke skrive i dagbokform? Forresten, når er det vi får karakterer på dette her? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var ikke oppgave 4 der vi skulle skrive om utfordringene i livet vårt? Njo, skulle skrive om en utfordring du hadde i livet "at the moment". Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo, tror det, men måtte du ikke skrive i dagbokform? Nei, måtte vel skrive dagbok eller fortelle om en "outdoor challenge". Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var ikke oppgave 4 der vi skulle skrive om utfordringene i livet vårt? Njo, skulle skrive om en utfordring du hadde i livet "at the moment". EN utfordring??? Er du sikker på det? Var det ikke utfordringene. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Forresten, når er det vi får karakterer på dette her? Det kommer veldig an på. Mulig man får tilbake eksamen svært tidlig, hvis sensor mottar besvarelsen og retter den umiddelbart. I noen tilfeller må man vente til siste dagen før man mottar vitnemålet, men jeg tror det er nokså sjeldent det forekommer... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tror sensorene må opplyse resultat før 15. eller 16. juni.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 får vi ikke se det først på vitnemålet da?..kan godt hende at det er 15. eller 16. juni det.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Valgte oppg. 1 jeg. skrev om at jeg og en kompis klatra opp på galdhøpiggen. dro hjem kl. 10.58 og skrev 7 sider imponert jeg (kom opp i engelsk ) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Valgte oppg. 1 jeg. skrev om at jeg og en kompis klatra opp på galdhøpiggen. dro hjem kl. 10.58 og skrev 7 sider imponert jeg (kom opp i engelsk ) Ikke for å være frekk, men enten så er du jo vannvittig god til å skrive, eller så bare skrev du, og ga faan i korrekturlesing, for det å kunne klare å kladde og samt føre inn tilsammen 14sider på den tida der er ikke noe annet en imponerende. Man hadde jo idemyldring og alt det der vel? Men personlig så aner jeg at resultat ikke kan bli noe megabra. Finnes vel få her i Norges land som er så kjappe og samtidlig skal klare å imponere to ukjente sensorer. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Muntlig Da har de fleste vel fått hørt muntlig, noen hadde det kanskje forrige uke. Fikk vite idag at jeg skal opp i engelsk på onsdag, kunne vært verre, kunne vært bedre. Hvilket muntligfag kom du opp i? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 kom opp i matte oppgaven var "sommerjobb" jeg som håp på alt annet en matte Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kom opp i verst tenkelige... Natur og Miljø. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kom opp i Norsk muntlig! Det faget jeg absolutt ikke ville komme opp i! På en annen side så kanskje jeg kan få opp karakteren litt.. Lenke til kommentar
pojo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Skriftelig eksamen: Matte, får vite karakteren om noen uker Muntlig eksamen: Norsk, fikk 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå