1447 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg kom opp i Matte muntlig OG skriftlig Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg kom opp i Matte muntlig OG skriftlig Har dere fått vite hva dere kom opp i muntlig allerdede Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ferdig med engelsk eksamen. Skrev 2,5 side på del A og litt over 4 sider på del B. *håpe på 5* Hihi, drakk tilsammen 2 liter væske under tentamen (+ ca. en halv om morgenen), så jeg måtte på dass tre ganger. Endret 20. mai 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ferdig med engelsk eksamen. Skrev 2,5 side på del A og litt over 4 sider på del B. *håpe på 5* Skrev 1 side på data på A (blir 2 sider for hånd ca) Skrev litt over 1,5 side på B (blir ca 3 for hånd) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde Matte i dag.. Var litt deili å gå ut av rommet og vite at det endeli var over:P selvom det ble en del feil desverre.. Men.. Er det noen som har svaret p ådenne.. Hva er snnsynligheten for at to fra samme klassetrinn blir valgt? Når to stk blir trukket ut.. 10 klasse: 3 elever 9 klasse: 2 elever 8 klasse: 1 elev ? Tok bare en 3'er oppgave og 5'toere på del 3.. Har garantert tapt 3 poeng.. kanskje 4.. kasnkje 5.. ) jaja... Men det er jo over da =D Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hadde Matte i dag.. Var litt deili å gå ut av rommet og vite at det endeli var over:P selvom det ble en del feil desverre.. Men.. Er det noen som har svaret p ådenne.. Hva er snnsynligheten for at to fra samme klassetrinn blir valgt? Når to stk blir trukket ut.. 10 klasse: 3 elever 9 klasse: 2 elever 8 klasse: 1 elev ? Tok bare en 3'er oppgave og 5'toere på del 3.. Har garantert tapt 3 poeng.. kanskje 4.. kasnkje 5.. ) jaja... Men det er jo over da =D Det går jo ikke ann og trekke ut to fra en klasse med en i Det kan jo hende at det er jeg som tulle nå da Endret 20. mai 2005 av knut I_89 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde Matte i dag.. Var litt deili å gå ut av rommet og vite at det endeli var over:P selvom det ble en del feil desverre.. Men.. Er det noen som har svaret p ådenne.. Hva er snnsynligheten for at to fra samme klassetrinn blir valgt? Når to stk blir trukket ut.. 10 klasse: 3 elever 9 klasse: 2 elever 8 klasse: 1 elev ? Tok bare en 3'er oppgave og 5'toere på del 3.. Har garantert tapt 3 poeng.. kanskje 4.. kasnkje 5.. ) jaja... Men det er jo over da =D Det går jo ikke ann og trekke ut to fra en klasse med en i Det kan jo hende at det er jeg som tulle nå da Jeg syns eksamen i matte var utrolig vanskelig . Håper på en 4, i verste fall får jeg en 3'er... Tok C på den sannynlighetsoppgaven, kom frem til 8/30 muligheter altså 4/15. Sikkert helt feil... Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde Matte i dag.. Var litt deili å gå ut av rommet og vite at det endeli var over:P selvom det ble en del feil desverre.. Men.. Er det noen som har svaret p ådenne.. Hva er snnsynligheten for at to fra samme klassetrinn blir valgt? Når to stk blir trukket ut.. 10 klasse: 3 elever 9 klasse: 2 elever 8 klasse: 1 elev ? Tok bare en 3'er oppgave og 5'toere på del 3.. Har garantert tapt 3 poeng.. kanskje 4.. kasnkje 5.. ) jaja... Men det er jo over da =D Det går jo ikke ann og trekke ut to fra en klasse med en i Det kan jo hende at det er jeg som tulle nå da Jeg syns eksamen i matte var utrolig vanskelig . Håper på en 4, i verste fall får jeg en 3'er... Tok C på den sannynlighetsoppgaven, kom frem til 8/30 muligheter altså 4/15. Sikkert helt feil... 4/15 er helt riktig det Men som vanlig er jeg jævlig treg til å regne matte og ble sittende helt til siste sekund med innføring og div. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Norsken var stygg i dag. Kun dumme oppgaver. Jeg som ville skrive en god fantasy, men neida! Til slutt ble den 5 sider på nynorsk mot nynorsk Litt rart og skrive mot nynorsk på nynorsk da. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Jeg tok også oppgave 4. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ferdig med engelsk eksamen. Skrev 2,5 side på del A og litt over 4 sider på del B. *håpe på 5* Hihi, drakk tilsammen 2 liter væske under tentamen (+ ca. en halv om morgenen), så jeg måtte på dass tre ganger. jeg drakk 3 liter var på dass 5 ganger. læreren ble sinna etterhvert gitt hehe Lenke til kommentar
FM Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 fy faen så digg og være ferdig med nynorsk .. blir greit og skrive på bomål til mandag Helt enig. Slrev seks sider nynorsk i dag og satt til tre. Oppgavene søg som vanlig, men 3'ern var grei nok. Hvilken valgte dere? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Jeg tok også oppgave 4. 3 her Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe, en i klassen min hadde en jævlig artig historie (oppgave 1 - Skriv en historie om bildet på fremsiden av heftet), eller, det var vel måten han leste på. Helt plutselig leser han høyt "Holy fuck, I gotta get down this mountain" med en halvhøy leende stemme Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ah, minner meg om eksamenstidene i gamle dager det her (to år siden :--P). Kom opp i engelsk skriftlig, noe som var veldig greit. Var kjempedeilig å endelig få en nøytral vurdering uten trynefaktor. Jentene på første rad som fikk 5 eller 6 i standpunkt fikk alle 3 på eksamen. Jeg dro den kanskje enkleste femmeren jeg har fått, og det samme gjorde "gangsteren" i klassen, som læreren aldri hadde likt. Muntlig eksamen var for øvrig enda greiere. Kom opp i KRL, som jeg i utgangspunktet hatet. Allikevel var det null problem å dra i land sekseren. Endret 20. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde Matte i dag.. Var litt deili å gå ut av rommet og vite at det endeli var over:P selvom det ble en del feil desverre.. Men.. Er det noen som har svaret p ådenne.. Hva er snnsynligheten for at to fra samme klassetrinn blir valgt? Når to stk blir trukket ut.. 10 klasse: 3 elever 9 klasse: 2 elever 8 klasse: 1 elev ? Tok bare en 3'er oppgave og 5'toere på del 3.. Har garantert tapt 3 poeng.. kanskje 4.. kasnkje 5.. ) jaja... Men det er jo over da =D Det går jo ikke ann og trekke ut to fra en klasse med en i Det kan jo hende at det er jeg som tulle nå da Jeg syns eksamen i matte var utrolig vanskelig . Håper på en 4, i verste fall får jeg en 3'er... Tok C på den sannynlighetsoppgaven, kom frem til 8/30 muligheter altså 4/15. Sikkert helt feil... 4/15 er helt riktig det Men som vanlig er jeg jævlig treg til å regne matte og ble sittende helt til siste sekund med innføring og div. 4/15 er vel feil Fikk 1/3. Altså oppgaven var ikke med den ene åttendeklassingen. Spørsmålet var vel "hva er sjansen for at de to av de seks som blir trukket ut går i samme klasse?" Utregning: Først er jo sjansen 6/6. Alle seks kan bli trukket ut. Så er sjansen for at det blir trukket ut en som går i samme klasse 2/5. (nå sitter jeg og tenker "helvete jeg svarte feil...") Da har vi 6/6 * 2/5 = 6*2/6*5 = 12/30 = 6/15 = 2/5 Pokker! Rett svar er 2/5... Hadde regnet feil på prøven.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dæven jeg er glad for at jeg kom opp i engelsk! Satt faktisk til klokka kvart på 4, så da burde det vel bli bra Fikk som vanlig idétørke helt til jeg hadde to timer igjen, og da ble jeg akkurat ferdig til fristen gikk ut. Valgte forresten oppgave 4, hva tok dere andre som hadde engelsk? Jeg tok også oppgave 4. 3 her 3 her også. (det var den om en "challenge" vi hadde opplevd, sant?) Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kom heldigvis opp i matte! Stilene mine blir bare korte, kjedelige og poengløse.. Endret 20. mai 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå