Sink Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg fikk et ark av en kompis nå de navnene som står nevnt øverst er navnene på de folka som er på første sia i text heftet : "Challenges" takk, du er min gud *tilbe* Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg håper mest av alt at jeg kommer opp i matte til neste år, deretter engelsk og til slutt norsk. Stilskriving er kjedelig, selv om jeg ligger på 5 i alle tre fagene. Matte er vel den eneste morsomme av de tre fagene. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg håper mest av alt at jeg kommer opp i matte til neste år, deretter engelsk og til slutt norsk. Stilskriving er kjedelig, selv om jeg ligger på 5 i alle tre fagene. Matte er vel den eneste morsomme av de tre fagene. Fin liste ! Hvis du har samme flaks som meg kommer du opp i Norsk Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg fikk et ark av en kompis nå de navnene som står nevnt øverst er navnene på de folka som er på første sia i text heftet : "Challenges" Er det til engelsk Vis det er det så lurer jeg på om det er noen som har et notat ark til norsk Da hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg håpet på engelsk, og kom opp i matte.. Men det gjør egentlig ikke noe siden jeg har 5 i begge, det er bare det at det er så mye mer lesing til matten Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er det til engelsk Vis det er det så lurer jeg på om det er noen som har et notat ark til norsk Da hadde jeg blitt veldig glad Word Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg fikk et ark av en kompis nå de navnene som står nevnt øverst er navnene på de folka som er på første sia i text heftet : "Challenges" takk, du er min gud *tilbe* Hyggelig og hjelpe Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kom opp i engelsk, men hadde håpet på matte. - Det er i hvert fall fire feil i heftet: I "Meeting the challenge": 1. He refused to tell the Head what he had said and why. The Head insisted that the boy tell him. Her skal vel det være "should tell"? 2. I det diktet som endrebjornsvik89 nevnte. I "Whale Rider" er det to: 3. I doubt if she could have gotten deeper anyway, .... Got skal det vel være? 4. Nanny Flowers, sobbing, hugged her close in the water. Closely er vel riktig? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Noen som vet om det er feil i booklet (challenges), side 13, diktet "the hardest thing to do in the world": The hardest thing to do in the worldis stand in the hot sun at the end of a long queue for ice creams watching all the people who've just bought theirs coming away from the queue giving their ice creams their very first lick. __________Michael Rosen Haha, kom også opp i engelsk og fikk det heftet! Dæven "Whale Rider" var kjedelig Edit: Flere med den dritten ja! :!: Endret 19. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Samme her Bare så synd at det er ny norskeksamen på mandag Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå er jeg og ferdig ( kl 12.00) Jeg skrev 5 sider hvor mye skrev dere? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Skrev også fem sider, var ferdig 11.00. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 English. Flax jej ike kåm åp i nårsjk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg eide matte eksamen da!! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg var ferdig kl 1230.. Kjedelig med responsgrupper, ble lang dag da Bare nynorsk igjen nå Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 skreiv 5 data sider med nynorsk fy faen så digg og være ferdig med nynorsk .. blir greit og skrive på bomål til mandag Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 skreiv 5 data sider med nynorsk fy faen så digg og være ferdig med nynorsk .. blir greit og skrive på bomål til mandag 5 data sider Er ikke det nesten 15 sider for hand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå