Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 10. klasse

Anbefalte innlegg

Håpet på engelsk, fordi det er så sinnsykt lett, fikk vite på morgenen at det ikke var matte (egentlig greit) og klokka ett (13.00.) var norsk budskapet. Egentlig greit det òg, hadde det ikke vært for at vi skal ha en dag med nynorsk også...det som trakk ned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel faktisk skrive "the hardest thing to do in the world is stand in the sun". Men jeg tror det er mer slang enn korrekt engelsk.

Jeg kom forresten opp i matte. Er ikke glad for å komme opp i matte i seg selv, men det er det eneste faget jeg kan bli bedre i av de tre skriftlige fagene uansett, så det var vel hell i uhellet.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Jeg er sååå glad for at vi ikke kom opp i matte! Var skikkelig nervevrak det siste kvarteret før vi fikk vite om vi kom opp i matte eller ikke! Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det?

Herr Brun

Hva het tekstheftet ditt ?

Fikk alle det samme ?

Lenke til kommentar

JEg kom også opp i Norsk. Men slik jeg forstår heftet, så handler det om problemer. (Knute på tråden). Men jeg skal skrive en essay, som vil gå på alle knutene du går gjennom i livet.

Slipsknute, blåknute osv!

Tror det kan bli bra, og har også sett på litt "stats" om Knut.

Er 25595 som heter Knut.

Det er 676 som heter Knut Johansen og 314 som heter Knut Knutsen.

Det skal med i stilen! (Ideen er fra Fakta om Finland, svin stilig bok!)

Lenke til kommentar
Det ble norsk for Gimle skole i Bergen. Noen som forstod seg på tekstheftet?

Tipper oppgavene du får på eksamendagen handler om mobbing(siden det handlet om det i tekstheftet på en måte) :no: Er helt elendig til og skrive norsk :(

Men er det noen som hvet hva jeg skal skrive på notat arke eller skal jeg gi f i det. Er det noen som kan scanne inn det dere har skrivd :D Hvis det er noen så har skrivd noe da :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er sååå glad for at vi ikke kom opp i matte! Var skikkelig nervevrak det siste kvarteret før vi fikk vite om vi kom opp i matte eller ikke! Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det?

Herr Brun

Har funnet ut at tekstheftet handler om konflikter. I tillegg står det mye om språk. Ser ikke bort i fra at det kommer en "nynorsk vs. bokmål"-oppgave.

Lykke til i morgen alle sammen!

Endret av FM
Lenke til kommentar

Men er det noen som hvet hva jeg skal skrive på notat arke eller skal jeg gi f i det.

ville ikke satse på og drite i det vi fikk trekk om vi gjorde det. men hakke peil på hva jeg skal skrive :p

Fikk dere trekk? Jeg trodde ikke notatarket skulle vurderes, jeg ... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...