Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Håpet på engelsk, fordi det er så sinnsykt lett, fikk vite på morgenen at det ikke var matte (egentlig greit) og klokka ett (13.00.) var norsk budskapet. Egentlig greit det òg, hadde det ikke vært for at vi skal ha en dag med nynorsk også...det som trakk ned... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Du kan vel faktisk skrive "the hardest thing to do in the world is stand in the sun". Men jeg tror det er mer slang enn korrekt engelsk. Jeg kom forresten opp i matte. Er ikke glad for å komme opp i matte i seg selv, men det er det eneste faget jeg kan bli bedre i av de tre skriftlige fagene uansett, så det var vel hell i uhellet. Endret 19. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er sååå glad for at vi ikke kom opp i matte! Var skikkelig nervevrak det siste kvarteret før vi fikk vite om vi kom opp i matte eller ikke! Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det? Herr Brun Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er sååå glad for at vi ikke kom opp i matte! Var skikkelig nervevrak det siste kvarteret før vi fikk vite om vi kom opp i matte eller ikke! Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det? Herr Brun Hva het tekstheftet ditt ? Fikk alle det samme ? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det? Nei, synes også det står en del rare ting der. Det bærer et ganske dystert preg synes jeg.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Kom opp i engelsk, hadde håpt på matte, da... *skrive notatark* Endret 19. mai 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 JEg kom også opp i Norsk. Men slik jeg forstår heftet, så handler det om problemer. (Knute på tråden). Men jeg skal skrive en essay, som vil gå på alle knutene du går gjennom i livet. Slipsknute, blåknute osv! Tror det kan bli bra, og har også sett på litt "stats" om Knut. Er 25595 som heter Knut. Det er 676 som heter Knut Johansen og 314 som heter Knut Knutsen. Det skal med i stilen! (Ideen er fra Fakta om Finland, svin stilig bok!) Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg kom opp i matte, har eksamen i morgen, gruer meg Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det ble norsk for Gimle skole i Bergen. Noen som forstod seg på tekstheftet? Tipper oppgavene du får på eksamendagen handler om mobbing(siden det handlet om det i tekstheftet på en måte) Er helt elendig til og skrive norsk Men er det noen som hvet hva jeg skal skrive på notat arke eller skal jeg gi f i det. Er det noen som kan scanne inn det dere har skrivd Hvis det er noen så har skrivd noe da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Matte her Regner med det går greit... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Matte her Regner med det går greit... :!: Tok den du! :!: Lenke til kommentar
FM Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg er sååå glad for at vi ikke kom opp i matte! Var skikkelig nervevrak det siste kvarteret før vi fikk vite om vi kom opp i matte eller ikke! Vi kom da opp i norsk. Det tekstheftet var rart! Noen som forstår seg på det? Herr Brun Har funnet ut at tekstheftet handler om konflikter. I tillegg står det mye om språk. Ser ikke bort i fra at det kommer en "nynorsk vs. bokmål"-oppgave. Lykke til i morgen alle sammen! Endret 19. mai 2005 av FM Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men er det noen som hvet hva jeg skal skrive på notat arke eller skal jeg gi f i det. ville ikke satse på og drite i det vi fikk trekk om vi gjorde det. men hakke peil på hva jeg skal skrive Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men er det noen som hvet hva jeg skal skrive på notat arke eller skal jeg gi f i det. ville ikke satse på og drite i det vi fikk trekk om vi gjorde det. men hakke peil på hva jeg skal skrive Fikk dere trekk? Jeg trodde ikke notatarket skulle vurderes, jeg ... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Man får ikke trekk for å ikke skrive noe på notatarket, men sensor begynner å lese stilen din med et negativt/giddalaust inntrykk av deg om du ikke har gjort en dritt. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ble Engelsk. Noen som har en eller annen link til oversikt over engelsk grammatikk? Får ha me oss et ark med stikkord osv Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ble Engelsk. Noen som har en eller annen link til oversikt over engelsk grammatikk? Får ha me oss et ark med stikkord osv Ditto, og spør om det samme... LINK!!! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg fikk et ark av en kompis nå de navnene som står nevnt øverst er navnene på de folka som er på første sia i text heftet : "Challenges" Notatark_til_examen.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå