stratosfære Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Til alle som kom opp i Norsk Skriftlig Eksamen (inkludert meg), så fikk jeg vite av skoleinspektøren at de som kommer opp neste år, og i Norsk, de slipper å måtte skrive Nynorsk, eller sidemål generellt vil jeg tro Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Til alle som kom opp i Norsk Skriftlig Eksamen (inkludert meg), så fikk jeg vite av skoleinspektøren at de som kommer opp neste år, og i Norsk, de slipper å måtte skrive Nynorsk, eller sidemål generellt vil jeg tro 8882479[/snapback] Utrolig urettferdig! Ja jeg kom opp i norsk skriftlig. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Endelig over sier nå jeg Ble ferdig på fredag. Fikk 6 i samfunnsfag Tema: Kald Krig ^^ 8879419[/snapback] Fikk samme fag, tema og karakter som deg. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Endelig over sier nå jeg Ble ferdig på fredag. Fikk 6 i samfunnsfag Tema: Kald Krig ^^ 8879419[/snapback] Fikk samme fag, tema og karakter som deg. 8900150[/snapback] haha Tilfeldig? Eller skjebne Det gikk dessverre litt dårligere på norskeksamen Fikk 4 i nynorsk, og 5 i bokmål. Ser ut som norsksensorene har vært veldig strenge - de fleste falt ned en karakter. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Fy faen, har fått skriftlig eksamens karakteren nå. Sensorene her må være helt sykt strenge, og enda strengere enn det igjen! Ingen av de 90 elevene på trinnet her fikk 6er. Det var noen få 5ere, noen 4ere, en haug med 3ere samt 2ere. F.eks en som har 6 i standpunkt fikk 4 på norsk eksamen.. samt en som fikk 3. Jeg fikk selv 3 på hovedmål og 2 på sidemål. Skal klage. Fortjener ihvertfall 4 på hovedmål og 3 på sidemål, følte at jeg skrev de beste stilene hittil. Endret 20. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg kom opp i norsk muntlig (5 ), og matte skriftlig (4 ). Spesielt fornøyd med matte, da det er mitt dårligste fag. Endret 20. juni 2007 av poborsky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fikk i dag vite at jeg fikk 6'er på matte-eksamen. Hadde aldri i verden drømt om et slikt resultat. Lenke til kommentar
stinaldo13 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 er det noen som vet om en side jeg kan laste ned powerpoint, og ikke bare den vieweren??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå