Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 10. klasse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg tok akkurat tida på kor lang tid eg brukte, og det var 29 minutt og 30 sekund.  Då har eg 30 sekund igjen til å fylle  ;)

8843505[/snapback]

Vi skal bare fylle mellom 15 og 20min....

8844187[/snapback]

 

det spørs litt på kva form du går opp i. Eg har hatt 48 timars modelen, og då må eg prate i 30 minutt. Men har du berre 20 minutt til å forberede deg på etter at du har fått oppgava, trend du berre å prate i 15 - 20 min

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har også 48-timers modellen. Står at jeg må prate 30 minutter på arket jeg fikk. :(

Åssen i alle verdens dager skal jeg greie det? Ikke mer HW.no i dag i hvertfall.

 

EDIT: Greide ikke holde det sistnevnte.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg har også 48-timers modellen. Står at jeg må prate 30 minutter på arket jeg fikk. :(

Åssen i alle verdens dager skal jeg greie det? Ikke mer HW.no i dag i hvertfall.

8845048[/snapback]

 

 

Prøv å prat sakte, det er planen min. Læraren min pleier å sei at eg pratar som eit maskin-gevær :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Da har vi noe til felles. Jeg fikk den samme beskjeden. Det er ikke alltid like lett å snakke sakte. Vil somregel bare bli fort ferdig med hele seansen. Men denne gangen gjelder det jo mer enn det noen gang har gjeldt før. Da skal for en gangs skyld snakke skikkelig sakte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Antar de er litt "fleksible" på den delen. Hvis faglærer ser at "Nå greier ikke den stakkars gutten si stort mer," så avbryter han/hun nok med et par spørsmål og prøver å redde eleven unna. Faglærer er jo minst like spent som eleven. Poenget er jo å se om han/hun har satt en realistisk karakter som eleven kan "forsvare".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...