ingveh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Det er eksamenstid og de fleste fikk vel høre skriftlig i dag. Selv skal jeg opp i norsk. Kjipt siden det er både hovedmål og sidemål, men ingenting å gjøre med. Hva kom du opp i? Endret 25. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg var blant den sjettedelen som ikke kom opp. Ahh, det var tider, sommer og sol. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Engelsk! Har rippa booklet cden:) Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har rippa booklet cden:) Engelsk Hva er booklet cden? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har rippa booklet cden:) Engelsk Hva er booklet cden? Booklet = Heftet med tekster til emnet. I dette tilfellet: "Mountain/s" Booklet-CD = CD, med allle tekstene i heftet opplest. For de som har lesevansker. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Matematikk. Greit nok, ble ikke norsk. Liker ikke å skrive stiler på nynorsk. Må hente noen formler og regler... Noen som har tips til netsider? Mine: http://www.matematikk.net/ Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Matte her, må vel øve jeg da, noe jeg ikke er god til Var ivertfall bra at det ikke ble norsk ivertfall. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 norsk her. Men håpa egentlig på det. simpelt med stil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kom opp i engelsk. Jeg liker overhodet ikke å skrive stil, så jeg hadde håpet på matematikk (er også ganske god i matte). Jeg er uansett glad for at det ikke ble norsk (to dager * 6 t 45 min). Noen som vet om det er feil i booklet (challenges), side 13, diktet "the hardest thing to do in the world": The hardest thing to do in the worldis stand in the hot sun at the end of a long queue for ice creams watching all the people who've just bought theirs coming away from the queue giving their ice creams their very first lick. __________Michael Rosen Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kom opp i engelsk. Jeg liker overhodet ikke å skrive stil, så jeg hadde håpet på matematikk (er også ganske god i matte). Jeg er uansett glad for at det ikke ble norsk (to dager * 6 t 45 min). Noen som vet om det er feil i booklet (challenges), side 13, diktet "the hardest thing to do in the world": The hardest thing to do in the worldis stand in the hot sun at the end of a long queue for ice creams watching all the people who've just bought theirs coming away from the queue giving their ice creams their very first lick. __________Michael Rosen Det må bli "is to stand..." eller "...standing". Lenke til kommentar
FM Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det ble norsk for Gimle skole i Bergen. Noen som forstod seg på tekstheftet? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det må bli "is to stand..." eller "...standing". Det var det jeg også kom frem til. Dårlig av departementet/staten å skrive tekster som tilogmed elever finner feil i. Jeg vet også om to andre feil der inni. I siste lange teksten. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Engelsk. Må si jeg ikke ble særlig imponert over tekstheftet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det må en tiendeklassing til for å klage høylytt over tre skrivefeil i en bok Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 etter mye banning kom vi opp i matte tror jeg....F¤%&/ I H%&/( ¤%& ¤%& ¤%&/ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hadde satt listen min: 1. Matte 2. Engelsk 3. Norsk Og prøv å gjett hva det ble da (Norsk) Kirkevollen skole i Bergen Endret 18. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå