Gå til innhold

Dream Theater til Oslo

diversity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gje meg eit tips på ein bra DT-låt som kan få meg lysten på meir. :)

Jeg foreslår at du skaffer deg Metropolis Part 2: Scenes From A Memory, som er et helt genialt konseptalbum. Jeg vil ikke anbefale noen låter fra dette albumet, da det må høres i sin helhet. :wee:

Det er vanskelig å trekke frem én eller to enkeltlåter, men min favoritt er nok The Mirror. Dersom du samtidig lytter litt på The Spirit Carries On eller Finally Free fra det ovennevnte konseptalbumet (nå brøt jeg visst løftet om ikke å nevne enkeltlåter derfra), ser du bredden i Dream Theaters utgivelser. Noen låter kan høres på Dream Theaters nettsider.

Så vidt jeg vet, er imidlertid konserten en releasekonsert for albumet som kommer neste måned, så hva slags musikk de spiller der, er det ikke godt å si. Jeg tenker imidlertid å dra på den så sant flybillettene ikke koster altfor mye. :w00t:

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, er imidlertid konserten en releasekonsert for albumet som kommer neste måned, så hva slags musikk de spiller der, er det ikke godt å si. Jeg tenker imidlertid å dra på den så sant flybillettene ikke koster altfor mye. :w00t:

Har fått tak i en leak, den er mye mer tyngre enn før. Så ennda et skritt i utviklingen de tok på ToT, men veldig bra saker. :wee:

Å reise blir sikkert litt dyrt ja... :p

Gje meg eit tips på ein bra DT-låt som kan få meg lysten på meir. :)

Låter som er gode å begynne med:

Dream Theater - Honor Thy Father

Dream Theater - Take The Time

ellers så anbefaler eg albumet Train of Though til å begynne med, det albumet som er "lettest" å like. :)

Har veldig lyst til å stikke på konserten selv, men har ikke bestemt meg ennda. Vi burde uansett sette opp en liste over alle som skal på den slik at vi kan finne hverandre der, hadde vært skoy IMO. :wee:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Og da forsvant en masse off topic diskusjoner om hva som er spam og hvem som spammer hvem. Dette vet dere bedre enn å drive med. Og hvis ikke kan dere jo lese litt i retningslinjene og nettiketten, som er ganske klar på dette:

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt.

Hold dere til topic!

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...