DE1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Som skrevet i emnetittelen så har jeg mistet "paint" og lurer på hvor jeg kan laste det ned.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Sikker på at du har mistet det, og ikke bare slettet snarveien. Sjekk om du finner det under: C:\WINDOWS\system32\mspaint.exe edit: du har rappa oc-freak sin avatar Endret 18. mai 2005 av MorePower Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hva mener du med at du har mistet det? Prøv å åpne "Kjør" fra startmenyen, og skriv "pbrush". Få du en feilmelding, kan du prøve å søke etter filen "pbrush.exe". Finner du ingenting, få en kamerat til å sende den fra sin PC. Edit: Ikke "pbrush.exe", men "mspaint.exe". Endret 18. mai 2005 av atrax Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvis du faktisk ikke finner det kan du kan bruke "add windows components" i add/remove i kontrollpanel.. (trengs windows cd) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg fikk det til (første innlegg) Jeg kan ikke ha fjernet det helt tydeligvis... Takk for hjelpen alle sammen! Endret 19. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå