knut I_89 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har miset nøkkelen til en chevrolet corvette hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har miset nøkkelen til en chevrolet corvette hva skal jeg gjøre Bestille nye hos GM? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har miset nøkkelen til en chevrolet corvette hva skal jeg gjøre Blåst på 60 sekunder på gang ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 du skal bruke reservenøkkelen. Kontakt falken eller politiet, de får åpnet døra til deg, slik at du kan finne serienummeret på låsesylinderen og deretter få GM Norge til å lage en ny nøkkel Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 du skal bruke reservenøkkelen. Kontakt falken eller politiet, de får åpnet døra til deg, slik at du kan finne serienummeret på låsesylinderen og deretter få GM Norge til å lage en ny nøkkel Dørene er åpne. Men hvordan får jeg ut låsesylinderen Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Er det nøkkelen til dørene eller nøkkelen til tenninga du har mista (den runde eller den firkanta)? Er det nøkkelen til tenninga er det jo like greit å få tak i en ny tenningslås med nøkkel. Hvis det ikke er alt for dyrt da. Er det nøkkelen til dørene må du nesten høre med GM om det er mulig å lage ny nøkkel hvis man bare vet serienummeret på låsesylinderen. Hvis det er mulig så kommer du nok til og får sett på den dersom du tar av trekket på døra og fikler litt inni der. Edit: Har bilen din LT1 motor og V.A.T.S.? Isåfall kan det kanskje være litt kronglete dersom du har mista nøkkelen til tenninga Endret 19. mai 2005 av Ezekiel Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Er det nøkkelen til dørene eller nøkkelen til tenninga du har mista (den runde eller den firkanta)? Er det nøkkelen til tenninga er det jo like greit å få tak i en ny tenningslås med nøkkel. Hvis det ikke er alt for dyrt da. Er det nøkkelen til dørene må du nesten høre med GM om det er mulig å lage ny nøkkel hvis man bare vet serienummeret på låsesylinderen. Hvis det er mulig så kommer du nok til og får sett på den dersom du tar av trekket på døra og fikler litt inni der. Edit: Har bilen din LT1 motor og V.A.T.S.? Isåfall kan det kanskje være litt kronglete dersom du har mista nøkkelen til tenninga Har mista nøkkelen til tenninga og dørene Jeg har kjøpt ny tenningslås med nøkkel men får ikke ut den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå