Gå til innhold

er det vanskelig å sette på kabelstrømper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt ikke vanskelig! Du trenger bare en lighter og litt tålmodighet.. Hvilken skal du ha da? Om du har full pakke regner jeg personlig alltid to! For sikkerhetsskyld.. Du må se an litt selv, bare titt litt i kabinettet ditt, sammenlign og bruk den logiske sansen din! :)

Lenke til kommentar

Vantec som produserer kabelsleevinga jeg linka til leverer normalt sett sakene sine! Tror de lyser bra.. Farge velger du jo selv.. Du kan jo prøve med flere forskjellige farger? Har ikke sett det enda faktisk! :ohmy:

Og vennligst, skjerp språket ditt litt.. :) Skriv ordentlig, og ikke bruk så mange tegn og "uforståelige" ord som f.eks. "dej".. :)

Lenke til kommentar
Gunners' date='18/05/2005 : 22:07'] Kan ikke du gi en detaljert beskrivelse om hvordan man tar dem på? Jeg har nemlig kjøpt meg to pakker. Har mange kompiser som har brent seg på dette og vil ikke gjøre samme tabbene selv. Jeg har stor respekt for ditt arbeid hvis det går an og si :p

Har du lest 2 poster over :roll:

Lenke til kommentar

Å ta på kabelstrømpe er ikke vanskelig ;) Fulgte guiden her i Forumet og fikk det til. Skal en ikke ta på nye kontaktpunkter så bare bretter du kablene på siden av kontakten og trer kabelen over :D

Husk lighter for å svi tuppene på kabelen, slik at den ikke fliser seg opp og blir umulig å arbeide med.

For å krympe krympestrømpa brukte jeg vanlig hårføner (Varmt som fy :realmad: ), husk dette kan bli varmt så vær forsiktig.

Brødpose og tape er også og anbefale, trekk brødposen over kablene og tape igjen. Ikke bruk for mye tape for da blir en bare stressa når en skal få det av igjen ;)

Lykke til og er du usikker på noe så heller spør noen eller lese litt mer her på forumet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gunners,18/05/2005 : 22:07] Kan ikke du gi en detaljert beskrivelse om hvordan man tar dem på? Jeg har nemlig kjøpt meg to pakker. Har mange kompiser som har brent seg på dette og vil ikke gjøre samme tabbene selv. Jeg har stor respekt for ditt arbeid hvis det går an og si  :p

Har du lest 2 poster over :roll:

De var ikke her når jeg skrev posten, jeg glemte å poste den. Kommer ned ett par timere senere ser "Oii, den glemte jeg visst.. Jaja, får gjøre det nå.." Gjorde det og så igjen nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Her er en guide av produsenten av de grønne Uv strømpene som du får kjøpt på microplex.no.

Har selv tenkt å kjøpe slike kabelstrømer så jeg kommer til å følge med på denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...