Gå til innhold

Liker du Windows? hehe not me!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-14 21:18, Tåka skrev:


Liker du Windows? hehe not me!


 

Så hvorfor bruker du det da?

 

Quote:





 

Den der var god når alle satt med windows 9x for da kjente du deg faktisk litt igjen, selv om det var overdrevet. Nå som vi sitter med NT baserte OS så treffer ikke den parodien lengre og den blir bare dårlig.

 

Tiden da Windows var ustabilt er over.

Lenke til kommentar

Anders: enig i det, men det var første gang JEG hadde sett den og JEG syntes den var morsom. Kjente meg i igjen, men som du sa....fra gamle dager. Er enig i at NT-versjonene er MYE bedre enn 9x. MS har faktisk kommet langt med 2000/XP, det skal de ha :smile:

 

God sommer...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan folk i det hele tatt klarer å få så mye feilmeldinger som noen gjør...

 

Jeg har ALDRI hatt et større problem med et MS OS, ikke EN eneste gang! Jeg har brukt MS produserte OS'er i over 10 år.

 

Jeg kjører Windows98 nå, og jeg har ikke hatt noen slags feilmelding av noe slag enda siden jeg installerte det. Og det er vel ca. 6 måneder siden nå...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 22:34, Anders Leipsland skrev:


Den der var god når alle satt med windows 9x for da kjente du deg faktisk litt igjen, selv om det var overdrevet. Nå som vi sitter med NT baserte OS så treffer ikke den parodien lengre og den blir bare dårlig.


Tiden da Windows var ustabilt er over.


 

Nei, naa synes jeg du uttaler deg litt bombastisk, Anders.

 

Alt man trenger for aa motbevise den paastanden du kommer med, er aa demonstrere at WinNT krasjer.

 

Tink abot it.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 00:07, _Julenissen_ skrev:

hehe.... sett den for lenge siden....

har en kamerat som bruker mac... så hører ganske ofte hvor mye bedre mac er enn windows :smile:



 

det er det ikke :grin:

 

er selv pcbruker (dog uten M$-ware) og fikk prøve meg (dvs hadde ikke andre alternativer) enn mac. ai ai ai hvor tregt det gikk! og den hang som 9x i parringstid! (MacOS9.2)

 

MacOS X likte jeg ikke. var tivoli! *blinke*blinke* og menyene var jo større enn oppblåste tarmer! :roll:

 

-men man venner seg sikkert til det, og da blir det vanskelig å treffe et ikon på 16*16 pixels (i forhold til 64*64)

Lenke til kommentar

WinXP har en del snope funksjoner jeg kunne tenkt meg, men er ellers ikke noe OS for meg... der er alt for mye fancy saker og dill, og OS'et har for mye "kontroll" over ting jeg helst vil kontrollere selv.

 

XP krever og for mye ressurser i forholdt til strengt tatt nødvendig av et OS.. samt at en god gammel kjent melding fra Win9X har en tendens til å dukke opp - "...ikke nok minne til å kjøre...."

 

Kommer ikke inn på noen av mine maskiner nei!

Lenke til kommentar

Quote:


AldaZar skrev (2002-07-19 11:41):


Har vi noe annet valg kanskje? Linux? kan du si meg noen programmer jeg bruker som støtter linux, som 3dstudio, Lightwave, og Mayo. Og de fleste fete spillene.


 

Ja, kjør Whine på Linux...tror det kjører alle Windows proggene, tror Whine tar alle spillene og...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 21:56, Milla skrev:

WinXP har en del snope funksjoner jeg kunne tenkt meg, men er ellers ikke noe OS for meg... der er alt for mye fancy saker og dill, og OS'et har for mye "kontroll" over ting jeg helst vil kontrollere selv.


XP krever og for mye ressurser i forholdt til strengt tatt nødvendig av et OS.. samt at en god gammel kjent melding fra Win9X har en tendens til å dukke opp - "...ikke nok minne til å kjøre...."


Kommer ikke inn på noen av mine maskiner nei!



 

 

Mye av det unødvendige "dilldallet" kan man faktisk skru av da..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 21:56, Milla skrev:

WinXP har en del snope funksjoner jeg kunne tenkt meg, men er ellers ikke noe OS for meg... der er alt for mye fancy saker og dill, og OS'et har for mye "kontroll" over ting jeg helst vil kontrollere selv.


XP krever og for mye ressurser i forholdt til strengt tatt nødvendig av et OS.. samt at en god gammel kjent melding fra Win9X har en tendens til å dukke opp - "...ikke nok minne til å kjøre...."


Kommer ikke inn på noen av mine maskiner nei!



 

Grunnen til at noen ikke liker xp er vel fordi de ikke har nok kunnskap om det. Det meste av "tivoli-sakene" kan man faktisk skru av. Er heller ikke et stort problem å konfigurere os'et til å gi deg mer kontroll. Men sitter du med en gammel maskin, så er vel et annet os og foretrekke.

 

Anbefaler å gi xp en sjangse. Laste ned alle oppdaterte drivere til hardware er jo viktig for at det skal fungere knirkefritt.

 

Har hatt xp leeenge nå, og har ikke hatt noe problemer med det (bortsett fra når jeg lekte meg med tweak xp :sad: for et drittprogramm)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...