Gå til innhold

Ny kategori i Off topic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig så farlig med å ha flere kategorier?

Det kan sikkert bli uoversiktlig for nye brukere, men så lenge dere er flinke med å sette det opp en ryddig og enkel måte, kan jeg egentlig ikke se noe problem i det.

Så lenge det det ikke blir 300 kategorier og sånn f.eks

Forresten støtter jeg DesertGlow i at han sier en stor tråd er nok,

hvis det imidlertid blir et stort raid av motetråder i løpet av en liten stund og det holder seg oppegående nok, så kanskje...

TSP

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 19/05/2005 : 09:52)
Enda en kategori? Nei, det er det siste vi trenger. Mote-prat passer fint inn i både "OT-baren" og "Annet", og jeg ser ikke helt behovet for en egen kategori for mote/klær.

siden du ikke har intresse for det. Samma som du skulle spurt om en la oss si Melke tråd, så kommer jeg o boikotter dette pga. jeg liker ikke melk..

Lenke til kommentar

QUOTE (ATi-Radeon @ 19/05/2005 : 12:04)
QUOTE (@kd @ 19/05/2005 : 09:52)
Enda en kategori? Nei, det er det siste vi trenger. Mote-prat passer fint inn i både "OT-baren" og "Annet", og jeg ser ikke helt behovet for en egen kategori for mote/klær.

siden du ikke har intresse for det. Samma som du skulle spurt om en la oss si Melke tråd, så kommer jeg o boikotter dette pga. jeg liker ikke melk..

Det blir alt for enkelt å si. Tror du helt ærlig at det er "marked" for en egen mote(med mer)-kategori? I så fall tror jeg det er mange temaer som burde hatt egen kategori lenge før den. Kort sagt, er enig med @kd - det blir håpløst å lage egne kategorier for så små nisjer.

Det er for øvrig en del som mener at hele OT-delen burde avskaffes, eventuelt å redusere antall kategorier. Da tror jeg ihvertfall ikke at utvidelse er veien å gå.

Lenke til kommentar

QUOTE (ATi-Radeon @ 18/05/2005 : 16:43)
vi har en STOR tråd, blir litt off topic i den tråden, men alt er jo egentlig mote relatert osv.

Håper ingen blir fornærmet nå, men jeg tror ikke kategorien blir så populær, da forumet består av ca 97 % gutter (datanerder).

Lenke til kommentar

QUOTE (ATi-Radeon @ 19/05/2005 : 12:04)

Nei, det er ikke det samme.

Hadde noen opprettet en "melketråd", så hadde jeg ikke protestert i det hele tatt. Men hadde noen opprettet en egen kategori som het "Melk", ja da hadde jeg protestert. Det er ikke fordi jeg ikke liker melk, det er fordi det blir uoversiktlig og rotete med alt for mange kategorier.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...