Gå til innhold

TES: Våpen tråden, diskuter våpen her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chrysamere får du ved å stikke til en av øyene vest eller sørvest for Sadrith Mora...det eren hule med en guar og rat foran, inni er det noen lit harde monstre, men sverdet er bra...et annet sverd du kan få tak i Bipolar blade...helt gratis, men du må ha Tribunal...et enkelt oppdrag med å spleise to folk i Mournhold...

 

Genial side med walkthru's som du bør bookmarke... Trykk på walkthru øverst på siden for vanlige quests, eller på Tribunal/Bloodmoon for questene derfra...meget lett.

 

Simpelt quest for å få Bipolar Blade i Mournhold (Tribunal)

 

 

Håper dette hjalp litt ;):thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
er en level 12 axe wannabe warrior (custom) orc, og har en steel battle axe (1-33 chop tror jeg) bør jeg på død og liv skaffe ett nytt våpen, eller holder det litt til?

skaff ett nytt, ellers er det svært sansynli at du dør......

Lenke til kommentar
... javel, men bør jeg satse på å drepe noen, kjøpe eller finne i en chest e.l.? :hmm:

Dreper du Dremora'er kan du få ganske heftige våpen. Du finner dem i Daedric Shrines. I hvert et slikt shrine er det et statue med et fat med noen verdifulle saker på. Når du plukker opp noen av disse, kommer det en Dremora bak deg. Hvilket våpen han har er helt tilfeldig, så lagre, plukk opp og se hvilket våpen det er. Hvis det er noe du vil ha, så drep ham. Hvis ikke, load savegame og prøv igjen.

Lenke til kommentar
Er de folka vanskelige å ta?

Hvorfor dobbel poster du?

Det er nok helt sikker en nettverksfeil. Jeg har sett ikke bare dobbeltposter, men ni eller ti etter hverandre (dobbel, trippel, kvadruppel, du får fortsette rekken oppover).

 

Ontopic: De er ikke de letteste å ta. Beste måten å finne det ut på er å prøve ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er de folka vanskelige å ta?

Hvorfor dobbel poster du?

Det er nok helt sikker en nettverksfeil. Jeg har sett ikke bare dobbeltposter, men ni eller ti etter hverandre (dobbel, trippel, kvadruppel, du får fortsette rekken oppover).

 

Ontopic: De er ikke de letteste å ta. Beste måten å finne det ut på er å prøve ;)

Ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...